Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Nu vart det kvällen

 Och jag är verkligen dödstrött.

Vi var hemma hos Jerika idag och det var ju verkligen inte igår jag träffade henne. Konstigt att vi inte träffas oftare faktiskt, hon är ju så otroligt rolig och jag får ganska så många skratt med henne hahahah! Hur go som helst. Även Kicket var med oss. Men hon stannade inte lika länge som vi =) Söt liten William hon har =)

Ja efter att vi fikat hemma hos henne ett antal timmar så drog jag och Melvin hem. Vi skulle ju åka i väg med mormor och handla lite kläder. Melvin fick lite grejjer av mormor idag som var jätte fina och behövliga. TACK SÅ MYCKET =)
Jag fick även handlat lite till honom =) Men är inte helt super nöjd än så jag och Robban skulle ut en sväng till imorgon och kika.

Jag fick iaf ett par skor till mig. Jag har ju verkligen letat som en tok men nu hittade jag några som var fina =)

Nää nu orkar jag verkligen inte hålla ögonen öppna. Hörs imorgon igen
God natt!

Jerika och lill fisen


Dom fina kläderna vi fick av mormor. Tack så hemskt mycket =)


Mamma handlade också lite till Melvin


Sen har han fått en ny mössa och vantar =)


My new shoes =)


Kommentarer
Postat av: Sarah

Den skjortan med pullover han har på sig har Philip också =) Den är jätte söt.

2008-10-17 @ 22:55:35
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/
Postat av: Tuvas Mamma Jessica

Ojj de va billig =)

2008-10-17 @ 23:39:39
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Mormor

Det var så lite så hjärtat. Mommos guldklimp är värd allt i hela världen egentligen. Kram

2008-10-18 @ 18:00:18
Postat av: Nathalie

Jag och Jerika gick i samma klass för några år sen =)

2008-10-18 @ 19:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0