Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Ny vecka idag då

Jahopp. =) Och jag säger det igen...Gud vad fort veckorna går alltså!!!

Det är ingen vanlig dag för det är mammas födelsedag, Hurra hurra hurra!! =) Grattis mamma!

Igår tog Melvin sig ett riktigt gott och långt bad. Han tycker verkligen det är roligt att bada och han sprattlar som bare den =) Sen fick han ligga på sitt lektäcke och mysa i sin nya morgonrock och sina nya gostofflor =)

Han har sovit som en riktig ängel inatt. Han åt sista målet vid 6 och han somnade vid halv 9 och vaknade inte förens 04.30 sen somnade han om igen till 8 för att sen somna om ytterligare en gång ända fram till kl 11 =) Nu kanske han ätit igen sig =) Hihi. Gott är det iaf =)

Babymassage blir det idag. Ska ta en promenad dit med Jessica och Tuva sen =)

Nu ska jag fortsätta äta min frukost innan lill killen vill ha mat =)

Min gosekille efter badet igår!

Kommentarer
Postat av: Emily ♥♥

Hehe jag skulle iväg på en liten resa, därför jag skev bye bye :-) Söt han är Melvin..

2008-10-06 @ 17:48:04
Postat av: anna

jaaa de e inte roligt. stackarn.* detta är första gången hon är riktigt sjuk.=(

de va väldigt kul att träffa er..han e sååå hilma söt er lilla melle..=)

ha e fint kram

2008-10-06 @ 20:43:17
Postat av: Cita

tack så mycket. måste va coop forum då eller? tror jag ska köpa ett sådant. vårt fårn ikea känns så fjuttigt, wilmer lägger gärna fötterna över så det viker sig!! bra med etta va snärningen upp till med!!

tack än en gång!! måste säga vilken söt gosse ni har!!! :-)



Kram

2008-10-06 @ 22:25:56
URL: http://wilmergur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0