Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Snart helg

Japp idag är det torsdag och det betyder att det snart är helg =)

Idag är det tänkt att vi ska gå till öppna förskolan med Jessica och Tuva. Jag tycker verkligen det är en sån mysig stämning där! Hihi. =))))
Ja det är väl inte så mycket att uppdatera nu så jag lägger in lite bilder på morgonmyset =)

Vi myser i soffan idag =)


Han har ett så gott morgonhumör =)


Mamma älskar att pussa sin prins


Och nu sitter han i mitt knä meedans jag grejar på datorn


Kommentarer
Postat av: Cita

nej nite grinigare, tror jag inte, men han va förkyld o hostig i fredags, lite kvar, men inte så där direkt, tar sig mycket i munnen, vi har gnuggat lite på tandköttet men fingrarna (våra) d tyckte han va skönt.

nu ska jag på me and i hos anna.

ha d gott. Kram, va fin han är på bilderna. :-)

2008-10-09 @ 11:44:34
URL: http://wilmergur.blogg.se/
Postat av: anna

tackar.. de är lite rödare i verkligeheten.=)

! krama sötnosen..=)

2008-10-09 @ 12:34:25
URL: http://famaskhemwahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0