Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Tisdag 28/10

Och idag vaknade man till ett otroligt fint väder! Gott det, då vet man att pappa Robban har det bra iaf =)

Igår så gjorde vi inte alls så mycket. Vi hade tvättid så, ja det var väl det vi gjorde då. Och sen fick vi ta upp all blöt tvätt i lägenheten och hänga för vi hade glömt av att vi hade tvättid så vi fick slänga in första tvätten ganska sent och då var det ju ingen ide att hänga där nere för dom stänger ju av allt kl 21. Så nu är det en del tvätt här hemma. Men det ska jag roa mig med att vika lite senare =)

Och jag blir så trött på mig själv. Jag hade hittat en jacka på tradera som jag såååå gärna ville ha till Melvin så jag kikade vilken tid den skulle ta slut och det stod 21 någonting och den var bara på 20 kr. Otroligt jätte billigt för en sån snygg jacka. så jag gick in vid 21 och kikade men då var den SLUT. Då hade jag kikat på fel tid och kollat på vilken tid dom öppnat den istället. För den tog ju slut 20.11. Åh vad arg jag blev. Och det värsta var ju att ingen hade budat på den så jag hade fått den för 20 kr. ÅH ÅH ÅH ÅH. Jaja bara att leta vidare då. Och babyskor, hur svårt ska det vara att får tag på några, och som gärna kostar under 200 kr. Jag har verkligen letat överallt men dom är ju slut överallt. Hm!!

Och på lördag ska vi ju ha Halloween party här hemma. Ska bli riktigt roligt! Undra vad vi ska hitta på att bju på då. Vi blir visst en del.

Nä nu börjar Melvin låta lite missnöjd!
Heeej

Lite mys i sängen


Busen ligger ensam i den stora sängen

Kommentarer
Postat av: Emily ♥♥

Jätte fint sovrum ni har =D



Den 6e är det vi ska kolla.. så det är inte långt kvar nu! JIHU.



Ja det var synd att vi inte såg er, vart i Rhodos bodde ni??

2008-10-28 @ 11:31:38
URL: http://emsiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0