Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Tisdag 7/10

Och idag är det babysim. Ska bli så roligt så. Melvin verkligen älskar att bada =) Och Moster poster ska med även idag. Hon tycker det är roligt att se Melvin bada =) Men idag ska jag ta med våran kamera. MÅSTE KOMMA IHÅG DET haha.

Igår var vi ju hemma hos mormor på kalas =) Där bjöds det på riktigt gott "smörgåsbord". Mums. =) Vi var nog där till 10 igår kväll. Det var längesen det bara var mamma och vi syskon+repspektive så det var jätte mysigt verkligen =) Annars brukar det ju vara gammelmormor, gammelmostrar och deras respektive också =)

Inatt har han inte sovit lika bra som förra natten. Han vaknade väldigt ofta men inatt skulle han inte ha mat varje gång utan det var mer som att han hade ont i magen. Får hålla tummarna för att det bara var något inatt.

Det är så himla skoj nu med min lilla kille. Han har nämnligen kommit på hur man ska vända sig så det är det enda han gör så fort man lägger honom på ryggen haha. =) Så blir han ju så sur när han får ligga på mage för länge och han har inte riktigt lärt sig att vända tillbaka. Så dår får ju mamma springa fram och tillbaka och vända tillbaka honom =) Så nu blir det gungan när mamma har något att göra =) Haha..

Nä nu tror jag han börjar bli hungrig så jag får väl gå och göra iordning lite mat till honom =)
Skriver väl mer senare =)
Hej hej

Försökte få när han vände sig =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0