Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Tisdag idag då

Planerna för idag är verkligen INGA! Vi hoppade över babysimmet idag men jag tänkte jag skulle hoppa i ett bad med honom här hemma istället =)

Det är så skönt med bara en slappardag. Det behövs. Och just nu ligger han och sover gott. Så han kommer vakna om någon timme och vara på super bra humör. Hihi

Jag satt och tänkte förut på mitt gamla liv. Jag skulle aldrig vilja gå tillbaka till det. Vilket tråkigt liv man hade när Melvin inte fanns. Att man inte skaffade barn tidigare ;) Hihi. Livet är ju så mycket värdefullare och roligare nu ju. Det går ju inte beskriva vad lycklig man är. Och varje dag är ju ett nytt äventyr med min son. Tänk vad han ska lära sig saker och vad han ska växa och bli stor. Vi ska alltså få vara med honom hela livet och se alla framsteg han kommer göra.
Nä nu känner jag att allt bara blir mos för det är inte lätt att förklara allt man känner =).
Men jag är en otroligt stolt mamma till vårat charmtroll!!

Nä nu får det vara nog, så länge!
Hej hej

Kommentarer
Postat av: anna

hej svejs.. ! hoppas allt är bra.. bara undrar om jag får länka till din blogg från min blogG= ?

ha en bra dag.. kramar från oss.

2008-10-21 @ 16:28:27
URL: http://famaskhemwahlgren.blogg.se/
Postat av: anna

måste ju fråga först..=)

2008-10-21 @ 16:55:03
URL: http://famaskhemwahlgren.blogg.se/
Postat av: Mormor

Hm, tänk vad jag känner igen de känslorna men tyvärr växer de små änglarna upp och tycker att man bara blir löjlig och barnslig när man försöker gossa med dem. Känns det igen kanske :) Kraaaaam

2008-10-21 @ 17:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0