Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

God kväll

Idag har jag och Melvin träffat Angelica och hennes söta Mattheo! =)
Otroligt roligt var det. För det var ju som sagt inte igår vi sågs =) Vi var på familjecentrum för nästan första gången. Vilket mysigt ställe alltså. Det får vi allt ta och göra om Angelica =) Och dumma jag som glömde ta kort idag, men det får jag göra nästa gång =)

Just det ja, min mormor noterade att jag skrev om servetterna med storkarna på men inte nämnde att det var hon som tipsade om dom. Men nu gör jag det =) Hahaha =)

Imorgon har jag och Melvin absolut ingenting för oss fram till 5. Det är tråkigt när man inte har något inplanerat. Hm men det löser väl sig säkert =)

Nä nu börjar vänner som jag tänkte jag skulle se =)

Kommentarer
Postat av: Angelica

ja det var superkul!!! Ska kolla mina betyg men en tjej som gick i samma klass som mig sitter bredvid mig nu och hon tror oxå att vi läste medicin B... Återkommer med besked!! =)

Kram

2008-09-05 @ 11:41:54
URL: http://murklanoangelicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0