Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

God morgon!

Idag så ska Melvin få sin första massage. =) Vi ska nämnligen på babymassage! =) Ska blir roligt.
Sen ska vi fika lite på familjecentrum och jag har även fått höra att min bror och hans dotter kommer vara där. Det ska bli så himla roligt att få träffa den lilla sötnosen =). Sen är det väl inte så mycket mer på schemat.

Igår hade vi ju tvätttid och fick tvättat alla kuddar och täcken. Så herregud var mysigt det var att lägga sig igår hahaha. Sen fick jag även bakat lite bröd igen så det luktade himmel här hemma haha! Fick även lite slingor i håret, men det syns knappt. Håret blev väl lite ljusare bara hahaha. Men jag ska inte klaga =)

Nä nu ska jag äta lite frukost! Skriver mer sen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0