Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Jobbig dag

Idag har Melvin varit otroligt jobbig. Han har inte velat sitta varken i gungan, babysittern eller ligga i gymmet. Nää han skulle ligga hos mamma hela tiden. Men inte var han glad för det. Han har verkligen grinat nästan hela dagen. Men han var faktiskt tyst när jag låg och titta på ARN för då somnade han gott hos mig. Men när filmen väl var slut vart det fart på honom igen. Hm..Robban får aldrig se den sidan av honom så Robban förstår inte riktigt att man är lite slut i huvudet på kvällarna. ;).

Annars har vi gjort nada idag. Har verkligen inte orkat hitta på något. Är super trött för han sover inte riktigt som han ska på nätterna nu.

Nä nu ska jag sätta mig i soffan och kika på vänner. Snart ska vi ner i källaren och ta fram våran gamla skänk som farbror Daniel ska komma och hämta =)
Ha´t bra

Min duktiga älskling





Ville hälsa på farbror =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0