Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Måndag 15/9

Melvins 3 månaders dag idag. Oj vad tiden går fort, men ändå inte. Kommer inte ihåg mitt liv utan honom. =)

Idag har vi varit på babymassage igen. Jätte trevligt och Melvin njöt massor =) Sen stannade jag och Jessica kvar en stund och tog en fika ! Mums =). Efter det bar det hem. Men först stannade vi på hemköp för att hämta ut ett paket. Det var fotot från Tidningen som kommit =) Jätte fint blev det, så nu ska vi bara skaffa en fin ram =).

Nu på kvällen har vi bara suttit och myst framför tv:n. Eller ja, kvällen blev ju inte så lång för jag kom väl hem vid 7 haha =)
Melvin har varit så himla mysig hela dagen idag. Mmm vad gott det är att få krama och pussa på min son =)

Imorgon är det babysim igen. Men denna gången hänger inte Robban med, det blir nästa tisdag =)

Åh vi fick dop presenten från Tuva, Jessica och Rachid idag. Jätte fina kläder, helt perfekt =) TACK SÅ HIMLA MYCKET!
Ni är verkligen suuuper snälla!! ♥

Melvin testade sin nya stol igår haha! Ser inte allt för nöjd ut =)


Efter babymassagen


Dessa fina käderna vi fick av familjen Nord! ♥Tack♥


Måste lägga in denna fina bild också


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ååh så bra att ni blev nöjda med kläderna. Så söt Melvin är i stolen och vilken stor pojke som kan sitta själv :) Får nog snart be mamma köpa stol till Tuva snart oxå, så roligt när dom kan sitta med .. Syns imorn.. God natt <3

2008-09-15 @ 21:33:52
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja vi har bedårande barn både du och jag. Snacka om att vi har lyckats=) dom är helt underbara..

2008-09-15 @ 23:18:13
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Sophie

Aaaw vad söt :)

2008-09-17 @ 12:54:28
URL: http://phhi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0