Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Onsdag 10/9

Onsdag idag och jätte trist väder ute! Som tur är har jag och Melvin bestämt att vi ska ha mysdag idag =).
Igår blev det väääldigt vääääldigt mycket. Vi kom inte hem förens vid 10 igår kväll.

Först var det ju babysim, som Melvin tyckte sådär om igår. Han hade verkligen ingen bra dag igår. Men den första kvarten gillade han =). Efter det gick vi till stan och kikade efter en skjorta till Robban som han ska ha på dopet. Så det blev ett inköp. Vi köpte en ljusblå skjorta med en svart/blå slips och han fick även en slipsnål som han nu länge velat haft =).
Sen efter det mötte vi min syster yster för att äta thaibuffé. Gud så gott det var =). Det var inte sista gången vi gjorde det hahah. Sen efter det gick vi till banken för att fixa nya batteri till våra internetdosor. Sen åkte vi hem till syster och kikade in hennes nya lägenhet. Och vilken fin lägenhet alltså. Ur fiiiin! =) Inte var dagen slut där, nej för vi åkte ut till maxi för att handla allt till tårtorna och sen även lite blöjor och mat till Melvin! Ja sen bar det hem efter det för att lämna av grejerna och sen bar det iväg igen till Melvins farmor och farfar för att fika lite med dom =). Sen är nästan dagen slut men först var det bara ett stopp kvar. Vi åkte hem till min mormor för att hämta dopklänningen som nu är klar. Och otroligt jätte fin är den =) Tack för hjälpen! =) Sen bar det hem =) Och då var det ju nana dags men icke sa nicke att Melvin ville somna. Han somnade nog vid 12. =) Ja det var väl det vi gjorde igår. Hela dagen hade vi verkligen fullt upp.

Och idag är det totalt tvärtom. Vi har absolut inget inplanerat idag. Så då är det skönt att det inte är något vidare väder ute. =) Nä nu ska jag passa på och sätta på en film nu när Melvin sussar gott i insatsen =)

Hej hej

Babysimmet! Här är Tuvis och lille Melvin snart redo att simma lite =)








Sen var det promenad på stan =)


Och sen hem till moster Johanna


Även "ingifta" morbror Niklas fick hälsa på Melvin =)


Sen skulle vi hämta dopklänningen hos min mormor. Då fick Melvin hälsa på Lollo och Jonas som själva snart blir föräldrar =)


Gud så fin den är =) Den ska bara strykas så är den helt färdig =)
(Tack mormor och Lollo för hjälpen!)


Sen var det nanatime! Men Melvin tyckte det var för tidigt att lägga sig =)

Kommentarer
Postat av: Emily ♥♥

Ja det var helt underbart.. den var såå söt den lille:D gud va söt din son är, & va roligt med babysim!!!

2008-09-10 @ 11:05:31
URL: http://emsiss.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jösses vilken fin dopklänning, vad avundsjuk jag blir!!!!!!! Har dom sytt den alltså? Själv har jag inget annat val än att ha min egna gamla fula sak. Vägrar lägga över 1000 kr på nåt som används i en timma...

2008-09-10 @ 14:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0