Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

=) Tisdag

Sådär nu är äntligen fästingen borta. Jag skulle ha väntat på att mamma skulle komma och ta bort den för jag vågade inte röra den iom att man måste vara noga med att huvudet hänger med =) Men dumma jag gjorde en tabbe haha. Det kliade på foten så jag kliade utan att tänka på det och viiips så var fästingen loss. SOM TUR VAR, va huvudet med. Så hela fästingen lossnade. Haha! Men skönt att äcklet är borta iaf. =)

Ja idag har vi även varit på babysim för första gången och det var så himla roligt. Melvin bara älskade att bada =) Han fick även duscha för första gången idag och även det älskade han =) Han kommer nog bli som sin mamma i vattnet. Hihi. Men nu kommer jag längta till varje tisdag för det var verkligen jätte skoj. Och vad trött killen blev efter badet. haha han slumrade till ett antal gånger innan vi var klara att gå hem =). Nästa gång ska även Robban hänga med och bada . Han kunde tyvärr inte ta ledigt idag. Men det gör inget. Vi har massa gånger kvar =).

Sen när Robban kommer ska han ta med Melvin och åka till vänersborg för att hjälpa Micke med en grej i kiosken. Så då får jag lite ensam tid och tänkte då ta ett härligt låååångt bad =) Sen får vi väl se om jag har "tid" till att städa lite också =).

Jag fattar inte varför Melvin har börjat sova så himla himla dåligt. Han vaknar jätte ofta på nätterna och vill ha mat nuförtiden. Han som sov så bra i början. Men man hör ju när alla andra pratar om sin "3 månaders bebisar" att dom sover bra och hela nätter utan att vilja äta. Vad är det då med min pojk som helt plötsligt ska äta hela tiden typ. Hm. Inte roligt iaf.

Nä nu ska jag göra lite mat! Idag blir det kassler med rosa sås och ris! *Mumma*
Tjiiiing

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh, det vore ju vansinnigt bra om vi kom i samma grupp ju!! vill gärna träffa dig och guldklimpen!!!

Kraaam

2008-09-02 @ 16:58:30
URL: http://murklanoangelicas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det kommer perioder i barnens liv då de sover dåligt, är extra gnälliga osv. Det kan bero på många saker. Tex när de börjar få tänder, börjar gå, börjar dagis osv. När det är mycket nya intryck för dem kan de reagera genom att sova dåligt och sånt.

2008-09-02 @ 21:17:11
Postat av: Angelica

Jo visst kan vi göra det!! Men hur ofta är du där då? Du har ju fått mitt nr så du kan väl skicka ett sms när du ska dit så kanske jag kan komma oxå?!

Kram

2008-09-02 @ 21:35:18
URL: http://murklanoangelicas.blogg.se/
Postat av: Sandra

Aha, där vill ju jag också gå :p hade sett att dom hade i Sjuntorp tro ja de va?

2008-09-03 @ 09:06:14
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Angelica

Ja en hör av dig på torsdag då så ser vi. Tror nog att jag kan följa med!!

2008-09-03 @ 09:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0