Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Trött morgon!

Igår kväll var vi hemma hos Jessica och Tuva. Åh vilken fin lägenhet alltså! Och vilken lyx med hiss. *Avundsjuk* =)
Vi fikade och tjötade om allt och ingenting! (som vanligt) Haha. Otroligt trevligt. Dom är allt bra roliga våra små underverk. Tuva somnade precis när vi satte och och fikade och Melvin var jätte pigg och glad. När sen Tuva vaknade, tro sjutton att Melvin somnade! =) Haha.

Förstår inte vad min lille kille håller på med egentligen. Jag som trodde han började få ordning på sömnen nu, men ack så fel jag hade. Han somnar vid 20.30 och sen vaknar han ca 2 gånger och gnyr innan han ska ha mat vid 00.30. Sen somnar han om igen för att vakna och gny ca 2-3 gånger innan han ska ha mat igen vid 5. Sen somnar han om, vaknar och gnyr en gång innan maten halv 7 och sen somnar han om ca 40 minuter till. Såå himla jobbigt verkligen.
Trodde att barnen skulle sova bättre nu när dom är lite äldre. Hm. Som tur är älskar man honom =). Men jag är super trött just nu. Och det går ju inte sova på dagen när han napar för han gör det bara en kvart hit och en kvart dit. Så det är ju ingen mening att lägga sig då.

Ont i magen har jag också, vette tusan vad det är. Fick ont igår eftermiddag och det har fortfarande inte gått över. Hm. Jag brukar ha ont i magen ganska ofta men det går alltid över om jag får lägga mig ner en stund, men detta har inte släppt. Ja vi få väl vänta och se vad som händer. Känner att denna morgon inte börjar sådär jätte bra. Hoppas den slutar bättre iaf. Jag, Jessica och barnen kanske ska ta oss till familjecentrum idag. Är ju så himla mysigt där =)

Jaja nu ska jag äta lite frukost!

Kommentarer
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

är ni mkt på familjecentrum?

2008-09-18 @ 11:03:11
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

Ja verkligen.. Känner inte sådär jätte många som har barn heller..

2008-09-18 @ 12:09:23
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja det var de verkligen=) Hur skulle vi göra idag?

2008-09-18 @ 12:17:03
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

:) Kanske kan ta en promenad nån dag =)

2008-09-18 @ 13:41:55
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Marie [ Williams Mamma ♥ ]

kanske kan byta msn? :) Om du vill?

2008-09-18 @ 14:00:01
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0