Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Fredag 24:e april

God morgon!

Här är det nu strålande sol och humöret är på topp.
Melvin har fått för sig att vakna kl 05 varje morgon och det är sååå jobbigt. Men han är snäll och låter mamma sova vidare till iaf kl 06.30. Fattar inte varför han börjat vakna så. Alla rutiner rubbas ju. Vi lägger honom vid 20 tiden för då är han verkligen trött och det är ju varken för tidigt eller för sent. Hm jaja hoppas det inte håller i sig allt för länge.

Idag ska vi äntligen hämta Melvins nya vagn =) =) =) Vi beställde ju även en ny skötväska. Åh vad skoj. Så nu ska den blåa säljas. Är så trött på den färgen nu. Visst älskar jag den ljusblåa färgen men att dom har resten marinblått är jag väl inte jätte förtjust i, den kombinationen är inte den finaste. Så det ska bli skönt med en neutral vagn nu. =D

Sen på kvällen har vi inget planerat. Blir väl kanske en liten promenad efter att vi kommit hem och sen lite mys framför tv:n.

Nu ska jag ta min gose son =D

Kommentarer
Postat av: silena

aa jag med:) skönt att ni får eran vagn nu då:)

2009-04-24 @ 12:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0