Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Onsdag och solsken

God morgon allesammans!!

Dagen idag började med en tripp ner till Ritz för att äta lite frukostbuffé med min mamma och syster. Och idag hade dom till och med mitt älskade bröd. Men så när jag står och skär bröd så händer det....Jag skär alltid brödet i handen och denna dagen skulle jag inte gjort det för jag skar rätt igenom och ner i mitt lillfinger. AJ AJ AJ.. Och fingrar blöder ju ganska så mycket så hela skärbrädan blev blodig och golvet hade en pöl och min syster blev som en galning och visste inte riktigt vart hon skulle ta vägen. Haha. Till sist fick mamma gett mig en massa servetter och hämtat personalen så dom kunde komma och byta skärbräda. Fick även ett plåster. Sen åt vi och det vär jätte gott även idag. =D

Innan vi skulle gå kikade vi under plåstret och då började det forsa igen så vi for in till vårdcentralen så dom kunde kika på det. Moster Johanna tog Melvin och gick hem till oss så åkte jag och mamma. Väl där så sa dom att det inte behövdes sys iaf men dom fick tejpa eftersom det var ett så djupt sår och det blödde ganska mycket. Så nu har jag ett jätte tjockt lillfinger av allt bandage, svullnader och diverse saker =D Men jag kan ju konstatera att det inte är så hippt att skära bröd i handen...Hihi

Sen när jag kom hem så matade moster Johanna Melvin och sen ville han nana =D Så nu ska jag snart passa på och sätta mig lite på balkongen för att få lite färg =D

Har även fått en som är intresserad av min vagn och hon är villig att ge 2500 för den. Lite lite men jag vill ju egentligen bara bli av med den. Så jag kanske kör på det ändå. Ska tänka på det tills efter lunch, haha!! Och Melvin bara älskar sin korg under den gamla vagnen. Han sitter där jämt nu när vagnen är inne =D Tokunge!!

Ha en fins dag, hörs väl mer senare

Toker


Han är verkligen jätte mysig =D


Haha ser ni va han gillar pussar från mamma ;)


Egobild
(är ingen posare) hihi


Varning Varning Varning
för äcklig bild!! 
                                           
Det syns inte jätte tydligt men det var väldigt djupt          
                             

Kommentarer
Postat av: Marie

gooooooingar

2009-04-29 @ 11:33:01
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Johanna

joo vagnen var jätte fin, och jo jag har skrivit på kontraktet nu =) och skolan var kanske inte så bra idé ändå :p var inte alls så bra som jag hoppats

2009-04-29 @ 12:49:44
URL: http://meller.blogg.se/
Postat av: Sandra

åh, stackars fingret ;/ gör ju så jävla ont sånt

2009-04-29 @ 13:24:54
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Sandra

ja, visst va den? 300 riksdaler gick den på. Men det är de värt om det får honom att sitta still i vagnen

2009-04-29 @ 16:51:43
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Amelie

Det var väl dumt att skära sig i handen så ;) Puss på er goingar

2009-04-29 @ 17:32:10
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men Emma då hur lyckas du...stackars lillfinger!!!!

2009-04-29 @ 20:59:00
Postat av: Emilia

Emma det va väll inte så smart att skära vsig i fingret=)

2009-04-29 @ 21:48:14
URL: http://karlssongunnarsson.blogg.se/
Postat av: Mormor Lisa

Din stackare, du upprepar mina missar. Först tån o nu fingret fast jag skar mig i lillfingertoppen på en glaskanna som gick sönder.

Gott det inte blev värre för dig o att du slapp att sy. Fin bild på dig o Melvin med era huvuden ihop. Kram

2009-04-29 @ 22:38:59
URL: http://meller

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0