Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Onsdag och tråk väder

Jag ursäktar mig om ni tycker min blogg blivit lite tråkigare nu det senaste men jag har inte så mycket som händer runt omkring mig just nu =D Hoppas ni har överseende med det. Det kommer bli ändring på det.

Ja Melvin han sover ju knappt någonting på nätterna nu, tror det är hans tänder som spökar för han kan vakna och bara gnälla (precis som att något stör honom) och sen somnar han om efter ca 5 minuter men vaknar igen efter 1 timme. Så håller han på hela natten så jag ska testa och ge honom en alvedon innan han ska lägga sig och kolla om det kanske blir bättre. Det kan inte vara något annat än tänderna som gör att han är sån. Dom har ju växt med en jätte fart nu dom senaste dagarna.

Idag har vi lite planer. Vi ska gå till stan med Jessica, Marie och barnen och kika lite i affärer och sen ta en fika =D Gott.

När Robban sen kommer hem ska vi iväg till Saab och klaga lite. Vi var och köpte färg till bilen för någon vecka sen och då kollade dom även upp noggrant villken färg vi skulle ha men likförbannat fick vi helt fel färg. Men det får dom allt ta och byta utan att vi ska betala. Sen ska vi ut till överby för att köpa en resesäng till Melvin som ska vara hos mommo.

Imorgon jobbar Robban bara halvdag, guuuuuud såå skönt! Sen är han ledig till på Tisdag =D Och nästa vecka jobbar han bara tisdag, onsdag och torsdag så även den veckan blir grymt härlig =D...

Nu vill min son ha mammas uppmärksamhet!
Hej å hå

Haha Melvins dagliga min
Han är sååå söt och go!!




Men han är även väldigt söt utan minen =D

Kommentarer
Postat av: Marie

Världens sötaste going helt klart! Puss från tant Marie :P

2009-04-08 @ 09:37:02
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Amelie

Hehe har du gått in en liten sötgris i hemmet Emma ;)

2009-04-08 @ 12:00:04
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Mormor/Mamma

Hahaha han är allt mommos pajsare han :) Han är verkligen helt underbart söt och charmig. Puss och kram. Älskar er.

2009-04-08 @ 13:27:23
Postat av: silena

haha emma jag dör skönaste bilden idag. Melvin:) hahah

2009-04-08 @ 16:16:27
Postat av: Mormor Lisa

synd att ni inte var ute på promenad idag för då hade ni fått nybakade bananmuffins med hackad choklad i.Kram

2009-04-08 @ 23:14:01
URL: http://emmaaronsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0