Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Som en torsdag idag

Eftersom Robban är ledig på fredag blir det som en liten mini torsdag idag =D Så härligt!
Melvin sov inte allt för bra inatt. Var såå iritterad för jag kunde verkligen inte somna igår så jag låg bara i sängen och vred på mig och sen så somnade jag inte förens vid halv 12 och vid halv 1 börja Melvin gny och kl 1 får jag upp Robban, så han fick gå upp och göra mat åt honom. Sen var han vaken ytterligare 1 halvtimme efter maten. Jag var sååååå trött. Men sen sov han hela natten fram till kl halv 9.

Vi är lite oense om vad vi ska hitta på på fredag, jag vill åka till Göteborg och gå runt å även gå till saluhallen men Robban är inte alls lika förtjust i den idén. Han vill vara hemma och greja med bilen nu innan vi ska sälja den. Och sen även åka och fiska. Ja visst, fiska vill jag jätte gärna göra men att grejja bilen...Hm naaaeee inte alls lika roligt.

Vi har börjat kika efter bil nu och vi har ändrat oss IGEN. Först var vi inne på en saab 9-5 kombi men nu ser det ut som att det kommer bli en 9-3 sport kombi. Visst att den har lika litet bagageutrymme som den vi har nu men inne i själva bilen är den lite större och även såå mycket skönare att sitta i. Nu när Melvin blir lite större behöver man inte lika mycket plats som när han var mindre. Och nu har vi ju även köpt en mindre vagn så jag tror det blir bra. Men det är ju som sagt utrymmet i bilen vi mest är ute efter. =D

Just nu sitter Melvin precis bakom mig och leker under sin gåstol och jag har precis städat lite här hemma. Skönt att det är gjort. Och idag är det kina buffé som står på schemat och sen till komvux. Måste söka senast denna veckan in till matte B så jag har en större chans att kanske komma in. =D

Ha en bra dag
så hörs vi igen!
Heeej

Charmknutten är busig idag =D

Kommentarer
Postat av: anna

så söt han e.....

2009-04-01 @ 11:10:46
URL: http://famaskhemwahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0