Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Söndag 19:e april

God morgon allesammans!
Och GRATTIS till Marie i efterskott! Hoppas du hade en bra dag!

I helgen har vi haft det väldigt mysigt. Min mamma, syster och Niklas kom hit i fredags och vi grillade tillsammans. Sen kom spelen fram på kvällen och vi spelade långt in på natten. Sen bäddade vi i vardagsrummet. Mamma sov på soffan och Johanna och Niklas sov på våran dubbelmadrass =D. Mysigt mysigt. Sen på morgonen ville Melvin upp redan kl 6 *trött* så jag gick upp och satte mig i hans rum med mitt goa täcke och han fick leka på golvet. Somnade nog en kvart eller så för sen upptäckte nog Melvin att jag var i rummet och då skulle han gosa/busa med mig. Men efter ett tag somnade vi båda i fotöljen. Gottigt. När vi sen vaknade gick vi och väckte resten här hemma. Jag och syster yster gick ner till Ritz och köpte nybakt bröd, gottigt. =D

Efter att dom åkt hem åkte vi ut till Velanda en sväng så Melvin fick busa av sig lite i gräset.
Sen väl hemma åt vi middag och sen ut på en go långpromenad. =D. Så ännu en helg som varit perfekt.

Idag ska vi inte hitta på mycket, kanske tar oss ut en liten stund men det är ju inte jätte fint väder idag =(.

Imorgon ska vi hem till Marie på ett litet kalas =D Så roligt, och det var riktigt längesen jag träffa alla. Melvin saknar ju sina kompisar, och jag mina ;)

Nu vill jag busa lite med mina killar.
Ha en fin söndag

Min sommarkille



Kommentarer
Postat av: Marie

Det ska bli så skoj o träffa er imorn =) Gått alldeles för länge nu :) Kramisar och tack för gratulationen :)

2009-04-19 @ 10:08:09
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Mormor/Mamma

Det var jättekul faktiskt :) Måste vi göra om inom en hyfsat snar framtid :) Puss och kram.

2009-04-19 @ 10:31:59
Postat av: Emilia

Hur sät är inte lilla melvin då =)

2009-04-19 @ 18:57:52
URL: http://karlssongunnarsson.blogg.se/
Postat av: Emilia

Alvin tackar så jätte mycket

=) jo tiden bara springer iväg.. Vi saknar er.. =) Kramar

2009-04-19 @ 19:17:05
URL: http://karlssongunnarsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

vi ska va ute. HELE dan! :D hahahahhaa ses imorrn gumman..

2009-04-19 @ 21:34:32
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0