Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Tisdag 7:e April

God morgon!

Vi var inte hemma fören vid halv 9 tiden igår kväll och då orkade jag inte sätta mig och blogga =D

Familjen Nord fick iaf valt och köpt ett jätte jätte fint kök och det ska bli roligt att få se det sen när det är klart.
Jag handlade dock inte så mycket, jag busade mest med Tuva =D. Hon är störtskön....
Men jag fick äntligen köpt mig en dammvippa och sen en massa doftljus. Så nu ska det både se bra och lukta bra här hemma, hihi!

Idag ska jag och Melvin bara ta det lugnt här hemma. För idag är jag slööööö. Melvin vaknade kl halv 6 imorse och ville upp men det fick han inte så jag slängde ner massa leksaker i hans säng och sen gick och la mig igen. Vaknade igen kl halv 10 av att Melvin lät. Så jag tror att även han somnade om en liten stund.

Och nu har Melvins tänder där uppe kommit ut ganska så mycket och dom är stora =D.

Igår pratade jag och Jessica om att ta en grilldag/kväll på torsdag ute någonstans med våra familjer och det ser jag verkligen framemot. JAG ÄLSKAR GRILLAT =D Så kan barnen få leka av sig lite tillsammans.

Nä nu ska jag sluta tjata och göra något vettigt (som att lägga min son) Haha
Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snö är rätt bra när man vet att man kommer ner til våren sen ;) hellre snö än slask! :) snacka om att jag längtar efter att grilla.. det ska bli de första jag gör när jag kommer hem.. GRILLA! :D

2009-04-07 @ 13:49:51
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0