Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Torsdag kväll

Sorry för den dåliga uppdateringen men vi har haft fullt upp idag. Knappt varit hemma.

Imorse vaknade Melvin halv 11 så en pigg och glad mamma hade han idag =D. Eller jag brukar väl för det mesta vara ganska glad, hihi. Vid halv 1 gick vi och mötte Jessica och Tuva för en underbar liten promenad ute i det fina vädret. Sen gick vi till Strandgatan och fikade *mysstämning* Jätte härligt var det. Så skönt och roligt att bara kunna sitta och prata med Jessica för vi har ju så mycket att prata om hela tiden, haha! Och precis innan vi skulle möta Jessica inser jag att jag glömt ta ut våran vagn ur bilen så den var i Göteborg. Men snälle Rachid var ute på äventyr och kunde hämta upp och och köra oss till Jessica för dom har ju en extra vagn =D Som dom var så snälla och lånade ut. Så nu har vi fått testa på lite att ha scootern och den är perfekt.

Och Beginners ringde även idag och berättade att vi kunde komma och hämta våran vagn nu. =D =D =D
Så imorgon ska vi åka och köpa den, jiiippiii. Ska även kika efter ett par sandaler till Melvin när vi ändå är ute på överby.

Ja sen vid 4 tiden mötte jag upp tant Johanna och gick en liten runda med henne och sen gick vi och handlade tjock korv, potatissallad och dricka. Vi hade ju bestämt att grilla här ute på gården med Johanna och Markus. Och gott blev det. Till efterrätt blev det en super duper god dumleglass. Efter det begav vi oss till tennisbanan för att spela lite tennis. Vi hann med 45 minuter iaf innan Melvin började bli jätte trött. Och då var det bara för oss att knalla hem.

Påvägen träffade vi min underbara mormor som fick busat/hälsat lite på Mellisen. Men han var väl inte på toppenhumör just då, men han gillar sin gammelmormor för det =D

Nu ligger Melvin och sover och Robban sitter här och spelar lite gitarr för mig, jätte härligt. Det är ju så mysigt med gitarrspel.

Nä nu ska jag sluta skriva. Vi hörs mer imorgon!
Kram och god natt

Snodde en bild från Tant Johanna som hon tog när vi lekte ute på gården ;)


Han ska då ha allt i munnen (busunge)


En riktigt liten sötnos


Melvin och Tant Johanna


Mormor skickade lite påskbilder




Lille Elias (så söt)

Kommentarer
Postat av: Marie

Du är så fin gumman!

2009-04-23 @ 21:44:48
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0