Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Finally internet

Japp, som sagt, nu har vi internet här hemma!!! Nu kan man börja känna sig lite mer hemma. =)

Har varit och jobbat idag och det var lika tråkigt och jobbigt som vanligt. Passade iaf på att plugga lite matte när det var lite att göra. Men huvudet verkar inte riktigt ta in matten som den brukar  för jag kan läsa och göra en hel sida men nästa dag är det som bortblåst hur man skulle göra...Fast så fort man får en liten push och kommer på hur man gjorde igen så går det som på räls, hehe!! (nästan iaf).
Idag är det ju matte lektion igen så om ca 15 minuter ska jag åka och möta Jessica.

Imorgon är det jobb igen men sen är jag ledig 2 dagar och sen jobbar hela helgen. Sista helgen jag gör för stödenheten, YEEES!

Melvins doktor ringde förut och berättade att Melvin fått en tid till bäckenröntgen (tror jag det är). Så på tisdag ska vi dit. Då skulle han få lugnande och sen lokalbedövning i snoppen för dom ska sätta någon slags plastslang. Ja jag fattade inte riktigt vad hon menade men det ger väl sig. Hoppas att Robban kan följa med för jag vill ju helst inte vara själv.

Idag har det gått jätte bra på dagis. Robban gick med honom själv idag och han fick hålla sig i bakgrunden hela tiden på dagiset. Och imorgon ska han få sätta sig i fikarummet en stund och Melvin ska stanna tills efter lunchen.

Oj oj nu rusar klockan iväg. Måste kila!
Hej hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför ska ha bäckenröntgas?

2009-08-25 @ 19:52:05
Postat av: ANGEK

2009-08-25 @ 20:37:23
Postat av: Angelica

hej hej.. jo, med oss är det bara fint.. anthon har ju fyllt ett nu, går ju så himla fort.. vet inte riktigt vart tiden tar vägen.. anthon skall ju börja den 28 sep, så det är ju ett tag kvar.. vem är det som inskolar mellan då om man får fråga.. hitat ngt annat jobb då? kram

2009-08-25 @ 20:41:07
URL: http://muchlov.blogg.se/
Postat av: Emma

Svar till anonym:

Han ska göra en sån röntgen pga att han hade urinvägsinfektion. Det är inte vanligt att killar får det i den åldern och då gör dom en utredning med några undersökningar för att utesluta missbildningar/ärrbildningar eller vad dom förklarade för oss och dom kollar även njurar så dom fungerar som dom ska.

2009-08-25 @ 20:47:53
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Mormor Lisa

Ska tänka på er på tisdag. Det kan vara en kateter som dom sätter in, antingen för kisset eller så är det någon kontrastvätska. Kram

2009-08-25 @ 23:49:15
URL: http://emmaaronsson
Postat av: Mormor Lisa

Glömde skriva att Melvin är så fin i sin jacka. Kram

2009-08-25 @ 23:51:16
URL: http://emmaaronsson
Postat av: Emma

Hej

Och välkommen till min nya blogg.

Kläder,skor,smycken.. och mycket annat kommer säljas för mycket bra och billigt pris.

så ta en titt in på bloggen...

du kommer inte bli besviken!



http://emmamarijana.blogg.se



Ha en bra dag!//E

2009-08-26 @ 00:17:57
URL: http://emmamarijana.blogg.se/
Postat av: Angelica

hej hej.. aaa, precis vem som inskolar honom? går det bra eller? nepp, det är inte så långt kvar, samtidigt vill jag fortsätta vara hemma, men jag vill också ut som bara angelica igen, inte bara vara mamma angelica, vet inte hur jag skall förklara.. jag har sökt inte till lärare nu till hösten i gbg, men står som 21 reserv, tror inte jag kommer in.. jag sökte typ i mitten av juni, så det är inte troligt, eftersom jag sökte försent, men jag får försöka i jan i igen.. vad skall du söka till? kram

2009-08-26 @ 19:07:01
URL: http://muchlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0