Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Måndag augusti

God morgon kära vänner!

Augustis sista dag idag då. Mår inte allt för topp så jag fick sjukskriva mig idag. Har kännt att det är något på gång länge men nu känner jag att det blir värre. Jobbar ju bara måndag, torsdag och fredag denna veckan så vi får väl se om jag är hemma hela veckan för att blir riktigt frisk till nästa vecka när jag ska gå över till annat jobb.

Igår när jag kom hem så åt vi god middag här hemma och efter det åkte vi ut till maxi för att handla hem lite mat. Det var ju nästan tomt här hemma. Och sen fick vi tvättat bilen påvägen hem. Och eftersom min mobil har pajjat lite sådär så åkte vi även förbi Johanna och Markus för jag fick låna en mobil av henne. Så nu går jag att nås precis när som helst =)

Ska gå och lämna Melvin på dagis sen vid 9 tiden. Hoppas jag får gå därifrån en stund så jag kan få gå och hem bara ta det lite lugnt. Måste även sätta mig med matten. Har fastnat och tar mig inte ur det. MÅSTE ringa till Jessica och höra mig för. Jag känner mig som ett dumhuvud när jag fastnar såhär.

Idag är Robans första arbetsdag efter en lång ledighet. Tyckte faktiskt synd om honom när han steg upp kl 04.30 imorse. =( Men imorgon är han ledig igen för då ska vi till läkaren med Melvin.

Nänä nu finns det nog inte så mycket mer att skriva.
Och dessutom är jag vrålhungrig!
Hej hej

Han sprang omkring med golvhinken överallt =)



Kommentarer
Postat av: tant Johanna

Du kan ha mobilen hur länge som helst, jag har ju ändå ingen användning av den längre eftersom jag inte har det abonnemanget. Kram på dig

2009-08-31 @ 12:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0