Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Onsdag 19:e augusti

Jepp, då var man hos svärisarna igen och återigen passar man på att blogga + kika på det man har som vana annars. =).

Igår var jag på matte kursen och jag tyckte det var jätte skoj. Nu var det säkert jätte lätta saker vi höll på med igår men det spelar ingen roll för jag har alltid tyckt att matte är roligt (iaf när man förstår räknesätten m.m) Så jag ser framemot att läsa. Sen fick jag även en glad överraskning, Jessica ska nämnligen också söka till till sjuksköterska och det skulle ju vara toppen om vi kom in samtidigt och i samma klass. Hur kul hade inte det blivit då?? Hehe! =)

Men nu är det ett halvår framöver med mycket plugg och engagemang för att kunna ha en chans att komma in på högskolan. Men det ska bara bli roligt.

Ja och även idag behandlade jobbet mig som skit. Dom ringde idag och nästan "beordra" mig att jobba över imorgon för min brukare ska till tandläkaren 1 halvtimme innan jag slutar och hon behöver någon där. Så ytterligare en dag som man blivit påminnd om  hur dom kan trycka ner och köra över mig.

På måndag kommer våran spis, äntligen. Det är lixom en grej som man annars tar förgivet och tror ska finnas jämt. Men nu har vi levt utan LÄNGE och då märker man verkligen hur handikappad man faktiskt är utan den. Samma med vatten, tur var väl det att vi slapp leva utan vattnet så länge, men jobbigt den lilla tiden.

Och på måndag är ju även Melvins första "skoldag" =). Det ser jag verkligen framemot. 

Nä nu vankas det kyckling, ris och sötsur
Hej svejs!!

Han har lärt sig att dricka jätte duktigt ur glas alldeles själv =)


Han gör så roliga miner =)


Såhär blev det när vi kaklat färdigt!!
Jätte fint faktiskt!


Kommentarer
Postat av: mormor Lisa

Hej.

Vad fint det blev med kaklet i köket. Vad duktiga ni är. Kram

2009-08-19 @ 17:00:18
URL: http://emmaaronsson
Postat av: johanna

Ni har dröm lägenehten nu. Vilket jobb ni har gjort. Jätte finnt. =)) Jätte duktiga. Kram

2009-08-20 @ 13:17:51
URL: http://meller.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad fint ni har fått! :D Och Melvin är lika söt som vanligt! :)

2009-08-20 @ 23:30:07
Postat av: Helen

Vad fint ni har fått! :D Och Melvin är lika söt som vanligt! :)

2009-08-20 @ 23:30:50
Postat av: Amelie

Det blev superfint! Och vilken liten gris ni har. ;) Haha älskar när han drar upp näsan så där! <3

2009-08-21 @ 01:20:50
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Moster Lena

Lägenheten blir kanon fin. Vi får våran lägenhet idag, så nu när ni har vanan inne så kan ni väl fixa vår med? ;) Kram

2009-08-22 @ 10:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0