Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

En riktigt bra dag idag

Hej hopp!
Idag känner jag verkligen att det är en bra dag =)
Vädret är super fint och det är KALLT ute.

Mellisen är på dagis och han blev jätte glad när han fick syn på dagiset, hehe! Skönt det är när man ser att ens barn trivs som fisken i vattnet. Han sprang in fort och hann knappt vinka av mig idag. Haha!

Och Elias är här nu, fast han somnade efter bara 1 timme så vi hann inte busa så himlans mycket, hehe.

Idag kommer Robban hem vid 2 tiden och då ska vi åka och hämta våran lille grabb och sen vidare till vårdcentralen för att vaccinera oss. Huuuuha, men det är viktigt att det blir gjort för Mellisens skull.

Sen efter det ska vi åka till överby för att handla mat och även ta en liten lunch på Coop. Ska även kika på dom  2 sista julklapparna så vi är helt klara med allt sånt.
Om jag ska vara ärlig har jag aldrig varit ute i sånhär go tid med att köpa julklappar. Brukar alltid annars vara så att man är ute i absolut sista sekunden. Så nu känner jag mig lugn =)

Sitter och kikar på våra bästa år just nu. Kan inte fatta att den serien överlever. Men det är väl så att sånna som jag som egentligen tycker det är ett skitprogram men inte kan sluta titta på det. Jag har ju kollat på det i ca 10 år nu och det går inte släppa det. Hahaha

Idag är det ju 1 december och det innebär att Melvin för öppna sin chockladkalender idag, hehe! Det kommer han nog tycka mycket om. =)

Längtar till JUL!

Ha en fin dag
Kraam

Kommentarer
Postat av: Mormor Lisa

Åh, jag som tänkte köpa en sådan kalender men trodde inte att han fick äta godis.:-((

Klart att du måste kolla på den serien, det är ju nu det börjar hända något i alla fall. Ja just det, Vi är två i släkten som ser på den o en som är lite uppdaterad även om personen inte kollar nu. Kram

2009-12-03 @ 11:46:53
URL: http://emmaaronsson.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0