Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Ensamtid

Är något mat uppskattar väldigt mycket nu när man har barn =)
Mellisen är hos farmor och farfar och Robban är hos Mackan. Dom skulle ha en liten "hejdå" fest för dom åker nämnligen till Thailand i 3 veckor om några dagar =) Men han skulle bara vara med en liten stund ikväll så jag ska väl åka och hämta honom vid 12 tiden kan jag tänka mig.

Så nu ska jag bara lussebullar och dricka lite av världens godaste glögg =) Och den ska vara ISKALL. Mums så gott det är. Hatar i vanliga fall glögg men denna går an för den är inte alls så söt som vanlig.

Nä nu har jag inte så mycket mer att skriva
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Puss&Kram, ses på sta´n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0