Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Min....

...pappa är så jädrans häftig! Haha har pratat med honom i telefon ikväll och jag är lika glad varenda gång jag får prata med honom. Skrattar som aldrig förr...Haha för han är heltokig!! Tack för att du finns!! <3

Och jag ser riktigt mycket framemot våran Paris resa, det ska verkligen bli skiiit skoj! Bara få umgås med honom och lixom bara få va =)

Ja det finns inte ord för hur glad jag är att han kommit in i vårat liv. Och jag är även grymt lycklig över att han träffat världens bästa Ylva, så vi fått lära känna henne, för hon är nämnligen helt underbar! <3

Åh så jag längtar till annandagen när vi ska åka ner till Växjö och få träffa alla underbaringar igen, och då blir det  nästan en hel vecka vi får umgås =)

Ja jag var bara tvungen att skriva av mig lite...
Nu ska jag nana!
Go natt
Kraam


Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias mamma

Haha precis så tänker vi, när jag varit mammaledig till pärlan tänkte jag plugga till förskolelärare som är på 3 ½ år, sedan måste an ju jobba och så innan. :)

Hoppas det blir en liten till snart då ;)

2009-12-05 @ 07:09:00
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Plastmommo

Å Jag är så glad att fått lära känna "världens bästa Emma" Robban å lille Mellisprinsen"! Vi saknar er här nere i småland å ska bli såå kul å snart få se er igen! Jaa Emma d är en riktig tokmyspappa du har! Inte särskilt svår å tycka om!!" sådan far sådan dotter". Bamsekramisar å ha en forts mysig helg! Nu iväg å fixa tokpaket =)

2009-12-05 @ 10:28:59
Postat av: Mormor lisa



Emma, jag är så glad för din skull. Kram

2009-12-06 @ 13:00:37
URL: http://emmaaronsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0