Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Onsdag eller torsdag?

Har legat en dag för fort hela denna veckan. Känns skit konstigt att det "bara" är onsdag idag. Trist men sant. Tur att vädret är alldeles underbart. Det är snö på backen och snö i luften =). Gud så fint!

Sitter och kikar på mitt favvo program -Våra bästa år-. *lite ironi där* men det är ju väldigt spännande nu igen. =) Hahaha!!

Idag är Melvin på dagis till 2 och sen ska vi bara vara hemma och mysa. Han var lite ledsen när mamma skulle gå ifrån honom idag men det är ju bara ett tecken på att han inte riktigt är 100 än. För sån är han hela tiden, får knappt vända mig ifrån honom utan att han ska bli ledsen. Men iaf, han fick vinkat till mig i fönstret och då gick allt jätte bra =).

Imorgon är det möte med min jobbcoach igen. Tycker det är lite roligt att gå dit =).

Igår var Tuva och Jessica här och herregud va jag skrattade. Melvin och Tuva LEKTE verkligen ihop. Och dom sprang runt runt runt i lägenheten och lekte "ta", eller va man ska säga. Haha det såg skit roligt ut och båda två gapskrattade samtidigt =) Ja det var helt underbart att se dom ihop. Vi får allt se till och träffas lite oftare för dom hade verkligen jätte skoj ihop =).

Slut tjatat =)
Kram

Dom har följt varandra ända sen dom låg i våra magar =)!

 

 

 












Såhär ser det ut utanför vårat fönster idag =)



Kommentarer
Postat av: Jessica

Guud så fina bilder! Melvin och Tuva tycker verkligen om varandra *<3*

2009-12-16 @ 12:05:49
URL: http://minfamiljojag.blogspot.com
Postat av: Noomi

seg jag e på att svara allså.. hehe..

Jaa han rör sig ständigt, så fort han lämnar rummet måste man ju följa efter o man kan inte ha ngt i höjd me honom, då försvinner de ;)



hehe jaa eller så är de Emilio som e väääldigt aktiv :)

Blit helt förundrad över alla bilder man ser på mammaornas bloggar där de kan ha saker framme, dekoration o allt i höjd me barnen.. haha, här hemma e de tomt överallt :D



Annars allt bra me Melvin o hans öroninflammation?



kram

2009-12-16 @ 12:56:22
URL: http://familjenvalladares.blogg.se/
Postat av: MoFa

Att han var ledsen beror snarare på att han längtar efter mig;)

2009-12-16 @ 17:50:15
Postat av: Amelie

Vad små å söta de är era små älsklingar! =) Man blir alldeles varm i hjärtat när man ser på gamla bilder.



Ja, men det är väl snart dax för er igen? Haha. Hösten 10 våren 11 var det väl bestämmt ;) Haha. Kram på dig!

2009-12-16 @ 22:38:24
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Emma

hihi,, såå söta dom är Melle å Tuvisen. :D JAg tycker det är roligt att läsa vad ni gör oxå. Jag menar det är juh lixom en fas vi är i nu,, de andra har inte kommit dit än.! Men det kommer åh då kommer dom oxå tycka det är mysigt. ;)

2009-12-17 @ 00:17:51
URL: http://trekillarochentjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0