Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Växjö!

Nu är vi äntligen i Växjö. =) Och julen har varit helt perfekt! Melvin har varit helt stollig i allt. Och så mycket julklappar som han fått har jag nog aldrig varit med om. Och mer blir det, för idag ska vi fira jul i Växjö! Hihi..

Igår fick jag smakat på finska piroger för första gången och jag kan helt ärligt säga att det var något av det godaste jag någonsin ätit! Shit va gott alltså! =) Tack farmor!!

Här är det snö och ett jätte bra väder för att fira ytterligare en liten jul, hehe.
Det var lite jobbigt att åka hit för vägarna hit var helt sämst. Fick köra i 50 mestadels av vägen. Vi höll ju på att krocka en gång , bilen började leva ett eget liv. Det var sååååå halt men proffiga Emma lyckades styra upp det innan det bidde en rejäl krock =) Haha nä skämtosido, men skit halt var det och hade det varit mer bilar ute i trafiken så lovar jag att det hade blivit katastrof...

Jag och Robban har ju köpt en kamera så nu har vi 1000 bilder men dom som togs på julafton lämnade vi hemma så jag får lägga in lite bilder senare när jag har bilder härifrån.

Ursch, känner verkligen att det inte var en "blogg dag" idag haha är skit dålig på att skriva idag! Men men, en liten uppdatering iaf!

Ha en god fortsättning!!
Kraam från oss

Kommentarer
Postat av: Mormor Lisa

Ni får ha en jättmysig vecka i Växö. Hälsa alla. Kram

2009-12-26 @ 16:45:18
URL: http://emmaaronsson
Postat av: Sessan

Tack för att du höll dina tummar och tår. :O)

Tyvärr lyckades det inte denna månaden, men vi kämpar vidare och hoppas att januari blir vår lyckomånad!



Vilken mysig blogg du har föresten! Kommer garanterat kika in igen!

2009-12-28 @ 13:46:10
URL: http://sessan85.blogspot.com
Postat av: Emilia

Åhhh vad vi skanar er, eller rättaresagt jag som saknar dig =) men snart kommer vi hem och då ska vi äntligen fira nyår tillsammans =) kanon!

2009-12-28 @ 16:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0