Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Blogghjälp??

Jag tror att min Meny har försvunnit eller är det bara jag som inte kan se den??
Är det någon som har något tips på hur jag ska få tillbaka den? Vet inte ens vad jag har ändrat där...Åh va störande!


Ja idag har iaf min pappa varit här på fika, jätte roligt att han ville komma. Melvin fick som jag trodde ett par jätte fina stickade raggsockar som min faster stickat =) Tack för det. Nu ska han allt hållas varm om fossingarna.

Han har fortfarande 39 grader i feber och snorar som bara den. Stackarn. Hoppas det snart släpper för honom.

Imorgon kommer min moster Lollo på ett litet fikabesök. Jag har tvättid samtidigt så då kan hon ju hålla Melvin lite sällskap medans jag springer ner. Sååå jobbigt att ha tvättstugan där nere. Jag vill ju ha en egen tvättmaskin. Men det är väl inte allt för avlägset tills vi flyttar till eget hus. Vi håller på och kikar runt lite nu och vi hittade ett som kanske lockar. Men då blir det ett sprillans nytt men då ska vi ju ha tag i en bra tomt först ==)

Nu sover min lilla prins så då ska vi passa på och kika på vänner och arga snickaren ifred =)
Natti natt på er

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, han har verkligen lärt sig från den ena dagen till den andra.. :)

2009-02-25 @ 19:44:15
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Jessica

Stackars lilla Melvin som är sjuk! Krama honom från oss.

2009-02-25 @ 20:35:21
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Marie

ja din meny har ju hamnat allra längst ner om man scrollar neråt :/

2009-02-25 @ 20:57:18
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Martina

Jopp den ska finnas där:) Vi köpte våran idag, shit va svår den var att få upp första gången men sen gick de så nu kan lill skruttan få frukt utan att sätt i halsen:)



Oki Grattis i efterskott:) Men lilla skrutten då va tråkigt att han gått och blivit sjuk:/



kram

2009-02-25 @ 23:08:48
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0