Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Filmtime

Ja en sak man måste lära sig när man har ban är att det inte går att sitta och titta på en film utan att behöva springa och pausa. =) Jag håller på och kikar på The grudge 3 och det är ju en skräckis men den blir inte så skrämmande när man måste springa stup i ett. Fast något som är bra med det är ju att man inte blir allt för rädd =)

Jag har precis bakat färdigt bullarna och dom blev väl inte så jätte bra. Väldigt saftiga, lite för mycket faktiskt och sen har det väl änna blivit lite som MEGA VANILJBULLAR =) Men men jag ska inte tvinga någon att äta dom imorgon. Haha

Åh jag blev så rörd i affärn förut. Alla vet ju att dom flesta äldre damer älskar små barn och gärna vill komma fram och hälsa men nu var det så att det var en äldre man som ville komma och kika på Melvin. Åh jag blir såå glad när sånt händer och det är ju inte alls ofta som gubbarna vill komma fram och kolla =) Haha.

Ja just det ja, idag drar toalettprojektet igång. Vi ska måla om det till vitt. Är så trött på denna "porröda" färg. Och jag tror det blir sååå mycket frächare med vitt i badrummet. Åh va kul detta ska bli. Så idag ska det tvättas på väggarna och sen får vi väl se vad vi hinner med =) 

Nää nu ska jag kika vidare på House, får väl fortsätta se the grudge i badet när Robban kommit hem =)

BUUUUUU


Nu kan han även ställa sig upp i sängen


Vinka har han lärt sig =)


Bullbakning här hemma

Kommentarer
Postat av: Grannen

Vad duktig du är Emma!!!!!!! Det är så gulligt när Melvin vinkar hejdå till en, det gjorde han i söndags till oss. Kramizzzz

2009-02-18 @ 17:23:17
Postat av: Morfars fru (lustigt namn)

Vi ställer väldigt gärna upp som provsmakare till dina fina bullar.

2009-02-18 @ 18:10:08
Postat av: Jessica

Ja de finns lite över, spring hit med det samma :):)

Aa jag köper färdig, djupfryst.. Steker det och skär lite sallad, gurka, lök, tomat .. Jah de man känner för :) Ibland brukar vi köpa med oss rikitg kebabsås från pizzerian. Då blir det som godast hehe

Jag har loggat in på msn nu. Så du kan skicka bilderna när du hinner :)

Puss och kram

2009-02-18 @ 18:14:31
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Marie

Åh va goa bullarna ser ut, det ska ju vara stoooora vullar =)

2009-02-18 @ 18:37:09
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0