Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Kvällen

Gó kväll!

Nu sitter vi hela familjen framför tv:n och kikar på vänner. Det är riktigt mysigt.

Vi har varit på öf idag och det var trevligt. Kajsa, Marie, Sandra och Emma var där idag samt alla våra barn. =) Och idag hade vi faktiskt sångstund med barnen. Det var skoj, får se om det blir nästa gång också =) Vi fick även lära oss hur man ska göra om barnen sätter i halsen, det är ju alltid bra att veta.

Imorgon ska jag bara vara hemma och ta det lugnt på fm och kanske ta en liten damsugning så det inte ser allt för ostädat här hemma när folket kommer =). Min syster skulle också komma, trevligt. Men jag och Melvin får nog ta en liten promenad för vi har nämnligen glömt köpa dricka, alla dricker ju inte kaffe.

Nu är pausen slut
Natti natt

Melvin och Loke på fikastunden



Harry                                                                                              William
   

Sångstund


Min underbara son
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, inte märkte jag att du knäppte kort på sångstunden ? :p

2009-02-23 @ 22:16:04
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Åh, DÅ ska jag me :D

2009-02-24 @ 10:09:18
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Johanna

vilken fin bild på dig oc melvin . när ska jag få ett familje kort som jag kan sätta på kylen. =))

2009-02-24 @ 12:35:17
URL: http://meller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0