Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Lördag morgon

God morgon!
Måste tacka alla för alla värmande ord och tankar. Blir så glad när jag ser att så många bryr sig!
TACK!!

Igår fick han 1 flaska välling när vi kom hem och det gick jätte bra sen fick han även en innan han la sig. Han måste varit super trött för han somnade i min famn när han åt och sen när jag skulle lägga honom vaknade han inte ens till. Stackarn. Men sen har natten faktiskt gått jätte bra, han vaknade ju en gång av att han var hungrig men sen sov han fram till 9. Sååå gott för både hans föräldrar och han själv.

Och nu på morgonen har han varit helt underbar och jätte busig =) Det är så skönt att se honom såhär. Nu precis ska pappa ge honom en flaska välling för nu är lillpojken hungrig =). Han har även kommit igång med bajsandet så nu är även det bra.

Vi måste åka och storhandla idag så då ska Melvin vara hos farmor och farfar en stund. Dom har ju varit så oroliga för honom så det kan ju vara skönt för dom att få vara lite med honom.

Ha en bra lördag så hörs vi kanske mer sen!
Heej

Min busekille är inte riktigt sig själv än


Kommentarer
Postat av: Sandra

gud va lik dig han är på bilden där. SJUKT lik! :)

2009-02-21 @ 11:01:01
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Ninni

Vad skönt att det är över och att Melvin slapp att bli opererad. Kramar om er Ninni och Jennie

2009-02-21 @ 14:47:20
Postat av: Mormor/Mamma

Vad skönt att ni fått sova allihop och att han inte tagit för stor skada av det som hände. Kändes som något inom mig gick sönder av oro för mommos klimpen. Ta nu hand om varandra och njut av att allt gått bra. Älskar er såååååååå mycket allihop. Pussar och kramar i lass från mig till er.

2009-02-21 @ 15:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0