Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Tisdag och kalas

Goddagens!

Nyss badat och kikat på film samtidigt, så skönt. Idag blev det askungen 2 och den har jag faktiskt missat =) Så då är det ännu roligare. Har även fått hem 3 st Landet för längesen filmer. Åh dom är ju sååå bra och minnena bara väller fram. Så nu har jag filmer framöver att kika på =) Skoj!

Vid halv 4 kommer folket idag och jag fick även höra att min bror, Karro och Elina kommer med. Skoj för morfar  och dom att även få träffa henne.

Idag är ju även fettisdagen (semledagen) så idag får jag lyxa till mig med en god semla till kvällen =) Får gå ner och handla en sen.

Ska väl egentligen städa lite men det är inte så mycket att städa, det är väl i stort sett damsugning bara och det går ju fort, så ingen stress med det. Kanske ska ta och sätta mig med en kopp kaffe och kika på slutet av askungen 2.

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Martina

Vad fint du har gjort på bloggen:D du ändrar mkt du hihi:)

Ser ut att få en mysig dag ni:)



Jag har frågestund i min blogg, ställ gärna frågot:)



kram hoppas allt är bra med er!

2009-02-24 @ 13:27:28
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Martina

Får man fråga vem de är som fyller år??:P



Jo tack de är bara bra med oss är det:) urchdå hoppas han blir frisk snart.



Jag har hittat att amn kan köpa en sån även på Maxi där är den även billagre tror den gick på 69 kr där annars vet ajg inte om den finns nån annanstans babyproffsen och såna borde också ha den:= Men en sån ska jag köpa eftersom Cornelia älskar frukt:)



Kram

2009-02-24 @ 16:19:23
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Emily ♥♥

heeej..nej jag såg det bara igår och då visa dom inget !!!=) får väl se om dom visar henne ikväll.



mysigt med fika för er - kraam kraam

2009-02-24 @ 16:23:22
URL: http://emsiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0