Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Tröttnisse

God morgon på er!

Natten till idag har varit bra den också. Men han vaknade vid 7 och ville upp =).
Tur mamma tycker det är ganska mysigt att komma upp på morgonen och mysa. Men sen somnade Melvin om vid halv 10 och tro det eller ej men han sover faktiskt fortfarande. Så nu har han sovit 3 timmar, hoppas han vaknar snart för vi har tänkt gå ut en liten sväng.

Men lite skönt är det ändå att han sovit så länge för nu har jag och Robban hunnit måla klart badrummet. Eller ja det är 1 vägg kvar nu som ska målas en gång till men gud va bra det blev. Såå ljust och så mycket större! =) Det är vi nöjda med...

Sen ska vi väl iväg och köpa pizza för jag är sååå sugen på det. Har min pms just nu och då får jag äta det jag vill =) Haha.

Tack mamma för det underbara stödet du varit. Det var guld värt och jag hade inte klarat det utan dig! TACK TILL TUSEN! Du är världens bästa!!

Vi hörs senare ige!
Kraam

Melvin läser kalle anka på sjukhuset =)


Tycker min lilla kille har avsmalnat lite!
(Pappa köpte den fina bodysen till honom igår) =)


Nu är han pigg, utvilad och bussugen =)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, faktiskt. Han är inte lika rund om kinderna längre. Ska ni på öf imorrn?

2009-02-22 @ 15:20:58
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Jepp, de ska vi :D

2009-02-22 @ 17:43:38
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: emilia

Nej det blir inte öf imorgon... Jo jag tycker med han ahr avsmalnat lite.. ser inte sig lik ut på det kortet när han står upp.. Men dock lika söt :P

2009-02-22 @ 18:03:05
URL: http://karlssongunnarsson.blogg.se/
Postat av: Mormor Lisa

Han har kvar glimten i ögat o han värmer mitt hjärta.

Ett sådant underbart barnbarnsbarn jag har.

Kram från stolt gammelmormor

2009-02-22 @ 21:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0