Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Tvättdag

Japp idag ska det tvättas här hemma. Skönt att faktiskt äntligen ha tvättid. Det var inte igår kan jag ju säga. Hatar att dela tvättstuga med så många. Det är ju aldrig ledigt.

Lollo kommer väl även hit vid 12-1 tiden på en liten fika. Och sen när Robban kommer hem ska vi åka och storhandla för nu är det slut i både frys och kyl. =( Men gottigt med en massa ny mat.

Melvin hade fortfarande feber igår när vi la han, då hade han väl ca 39 grader i feber så vi gav honom lite ipren men efter ca 2 timmar hade febern fortfarande inte gått ner så då fick vi gett honom en alvedon och då verkade det som att febern försvann. Tog iof aldrig tempen på honom då men han kändes inte lika varm. Så hon på apoteket ljög, hon sa till mig att iprenen är mycket bättre om man får hög feber, att alvedonen inte tog lika bra då. Men för oss stämde det inte alls. Iprenen är skit här hemma. Men nu iaf på morgonen har han fortfarande feber men inte lika hög, 38,2. Snorar som bara den gör han. Urschanimej!

Nu ska jag krama min lilla son innan han nanar en stund. Sen ska jag sortera tvätten, hmm vad skoj! *not*

Hej hej

Min snoriga kille



Kommentarer
Postat av: Sandra

är nog tänderna som spökar..

2009-02-26 @ 11:44:06
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Jepp, vi har babymonitor :) Annars hade jag aldrig hört han

2009-02-26 @ 11:45:37
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, det kan man ju undra. Jäkla norrmän..

2009-02-26 @ 19:55:29
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0