Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

FREDAG

God morgon!
Äntligen är denna älskade fredag här. Robban är nu långledig eftersom vi åker till Branäs på måndag. Det fanns visst plats för oss att sova över där. Det ska bli såå roligt.

Ja baket igår blev väldigt lyckat och det blev väldigt många bullar, så nu har vi att mumsa på. Jag skicka iväg 1 påse med Robban så han kunde bju gubbarna på bygget =)

Håret blev inte lika lyckat, så idag får jag gå iväg och köpa mig en toning någonstans. Fattar inte varför hela mitt hår ska ta åt sig färg när jag bara gör slingor. Ja jag måste få det fixat  för imorgon är det ju dop och jag vill ju inte sitta där som ett ljushuvud. =P

Inatt har Melvin sovit jätte bra faktiskt, inget att klaga på här inte. Han ville ha mat vid 12 inatt men då hade jag ju inte gått och lagt mig än så det ar ju inga problem. Sen vaknade han vid 7 tror jag men han somnade om, jag behövde int ens gå upp till honom och sen vaknade han halv 10.

Ja som sagt är han min lille buse och nu har han hittat uttaget för hemtelefonen som han mer än gärna är och drar ut. Haha. Blir tokig på honom =)

Ikväll kommer Micke och Malin hit och gör oss sällskap.

Ha en bra fredag
Kram

Haha, detta var roligt


Åh morsan kom på mig!
Jag drar



Men va ä detta, jag sitter FAST
Busted

r

Kommentarer
Postat av: Sandra

sicken buse till son du har :p

2009-01-30 @ 12:53:38
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0