Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Fredag 2 januari

Idag är jag en riktig tröttis. Melvin sov fram till 2 sen låg han och vände, vred på sig och gnydde till lite då och då fram till kl vad 4. Så jag fick tyvärr inte så mycket blund mellan dom timmarna. Och att Melvins nalle låg här ute i vardagsrummet och prata gjorde ju inte saken bättre. Fy vad det vände sig i min mage varje gång den lät. Så när Robban steg upp kl 5 bad jag honom ta ut batterierna för jag hade inte mod och gå upp själv och göra det. ALDRIG!! Sen blev det tyst på na.

Idag så har vi inte planerat det minsta. Det är så härligt att bara kunna ta det lugnt. Jag hoppas ju att Melvins nya gåstol kommer idag =) Men den turen har väl ändå inte vi.

Jessica, Rachid och Tuvis var här igår kväll och då åt vi lite "mat" och kikade på tv:n medans barnen sprang runt i sina gåstolar =) Melvin jagade Tuva! Haha. Sen vid 9 somnade båda barnen i vårat sovrum så då satte vi på filmen. Det blev Saw 5. Men nästa gång får det väl bli komedi. Haha! =) Men en riktigt trevlig kväll var det, fast med så trevligt sällskap kan det väl inte bli annat.

Snart börjar Tigers film på tv:n som jag har tänkt se om jag inte somnar nu när Melvin alldeles strax ska sova middag.

Hörs kanske senare.
Hej och kram

Melvin har hittat sina fötter! =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, tänk om den börjar låta UTAN batterier! ÄNNU läskigare

2009-01-02 @ 11:05:02
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Marie ~ Williams Mamma ♥

så söt han är , den där nallen verkar bra skum :/ Läskigt :(

2009-01-02 @ 11:12:00
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Mamma Jessica

Ja nästan direkt.. Eller jag hav henne välling sen gav jag upp nattandet när hon bara låg och skrattade åt mig. Men pappa dög mer än väl då tog de inte lång tid innan hon somnade när han nattade, såå surt att hon är så himla pappa speciellt när mamma inte duger hahaha ja ja de vänder väll..

Ser att Melvin sovit dåligt i natt igen =( Emma du måste lägga dig på dagen, iaf 1 timma. De tar på krafterna som det redan gör att vara mamma :/ Men tur att han är världens goaste =)



Kraam på er

2009-01-02 @ 11:13:38
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Mamma Jessica

På måndag blir jag 22 år så då tänkte jag ha en liten tårtfika här hos mig vid 14-tiden :)

Hör av er om ni kan komma!

Kramar

2009-01-02 @ 11:55:34
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Lizzy

Kikade in =] ha en skön helg o gott nytt år på er!

2009-01-02 @ 13:48:56
URL: http://welons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0