Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

God kväll


NU har Melvin precis somnat. Han har krånglat lite med sömnen nu dom senaste dagarna. Fast han har ju somnat vid 8 ändå men sen har han vaknat lite till och från för att han vänder och vrider på sig enormt men idag så sov han bara ca 20 minuter vid 8 sen har det varit ett väldans springande fram och tillbaka till sovrummet. Så han fick komma upp en sväng och ligga och mysa med mamma i soffan och så slumrade han gott tillslut och nu ligger han i sin säng och sussar gott. Jag ska väl också snart hoppa i säng.

Ursch jag gillar inte kvällar längre. Jag får sån ångest. Jätte jobbigt och det är väl lite därför jag drar mig för att lägga mig och sova för sitter jag uppe och har någonting för mig så är tankarna lite mer på något annat. Nää skitsam!

Imorgon ska jag möta Emilia och Alvin på stan och ta en fika och strosa runt lite.Sen ska jag hem och göra middag och sen skulle vi ta en promenad ute i det kalla Trollhättan =)

Hahaha föresten så är Niklas Riddarlo en rolig liten prick! =) Hihi! Knäppgök.
Kaffe och bullar bjuds på när NI har tid!?!


Sov gott!
Hej

Kommentarer
Postat av: Marie ~ Williams Mamma ♥

Han är lite bättre i ögonen idag.. =)

Så vi får ses nästa vecka, då bör han vara helt återställd :)

2009-01-14 @ 11:27:22
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0