Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Måndag igen

Får börja med att GRATULERA min underbara brorsdotter och Melvins kusin Elina på hennes 1-årsdag.
Kan inte i min värld förstå att det redan gått 1 år sen hon föddes. Men hoppas hon får en underbar dag med mycket presenter och skojsigheter! Får väl se om vi får kanske kan få träffa henne och fira henne litegrann någon dag iaf?!

Men annars så är det ju måndag idag och måndagar är inte särskillt roliga. Och det gör det ju inte bättre att det är ett sånt tråkigt väder ute. Hm

Idag är det premiär för ÖF =) Unga föräldrar såklart! Visst träffar man alla dessa tjejer ändå men det är ändå en känsla att få komma iväg och träffas utanför hemmena. =) Dessutom får ju våra små sötnosar leka av sig lite.

Melvin har blivit en sån mamma/pappa gris. Det är såå roligt men nu duger inte vem som helst längre. Och igår när vi var på kalaset så var han jätte ledsen och sur för det va alldeles för mycket folk som han inte kände och massa ljud, eftersom det var ett "barnkalas". =) Min lilla kille är en liten fegis. Och något annat som han lärt sig på väääldigt kort tid är att sträcka sig efter mamma och pappa. Åh så mysigt.

Han är även väldigt rolig i sin säng numera. När man vaknar har man hans händer i ansiktet. Då har han alltså knytit upp snörena till spjälskyddet och dratt ner det för att komma åt mamma. Haha han är såå gullig =)..

Nä nu ska jag slappa lite innan det bär av till ÖF. Vi ska möta Jessica och Tuvis innan och promenera dit med dom. Som gamla goda tiden =)!

Hej så länge

Såg att vi fastnade på sands vimmelbilder =) Hihi

Kommentarer
Postat av: Amelie

Haha kortet va inte lika farligt som jag hade tänkt mig :P Puss på dig vännen!

2009-01-12 @ 18:59:37
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: anna

sexy mammas..=) herregud.. ni ser ju ut som fotomodeller redan en annan är som ett fläsktroll... =)

2009-01-12 @ 20:05:29
URL: http://famaskhemwahlgren.blogg.se/
Postat av: martina

Hej! De vart en snygg förbättring tycker jag:D

Jo tack de är bara bra här små trött då Cornelia börjar vackna efter 2 timmar när man laggt henne för natten och vill vara uppe så sömnen funkar inte än ska prata med BVC på onsdag:)

Jasså har har börjat säga mamma elelr pappa?

haha de där med att dra ner spjäskyddet känner jag igen;P de gör cornelia också. haha!

kram

2009-01-12 @ 22:37:24
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: anna

jag är väl inte dum... lite mindre smart låter bättre..=P

2009-01-13 @ 08:28:09
URL: http://famaskhemwahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0