Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Söndag 4 januari

Ursch vad jag skäms men det har varken funnits tid eller ork att blogga. Men nu har jag en liten stund över. =)

Igår så tillbringades dagen med Amelie och Hugo. Det var fika på ritz och sen middag hemma hos oss som Robban så snällt lagade till oss.

Sen så lämnade vi över Melvin till farbror Markus och tant Johanna så jag och Robban kunde åka och storhandla ifred. Jätte skönt och vilken lyx att få handla ensamma =).

Idag har vi varit ute i Velanda en sväng och fått lite fika. Melvin har ju så mycket utrymme att springa i gåstolen där och man ser verkligen hur roligt han tycker det är. =). När vi kom hem så städade vi iordning lite och gjorde middag. Sen blev det en liten promenad i det svinkalla vädret. Men det var faktiskt väldigt mysigt.

Vi har även pratat lite om det här med skidor. =) vi har kommit fram till att Robban varken kan eller vill ta så många dagar ledigt så det blir att vi åker upp till Branäs den 2 februari och åker med Jessica och Rachid EN dag. =) Det ska bli så roligt. Jag har ju inte fått åka skidor på 2 år. För ena gången bröt Robban handleden (på första åket) och då ville jag ju vara snäll och umgås med honom istället och andra gången var jag ju gravid, så jag tycker detta ska bli extra roligt =).

Imorgon fyller Jessica 22 år så då ska vi på ett litet tårtkalas =). Och sen blir det till att ta det lugnt hemma framför tv:n.

Nu ska vi titta film. Ha en god kväll så hörs vi mer imorgon!
Kraam

Min sötnos i sin hoppgunga!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, han är så söt alltså! :D

2009-01-04 @ 21:20:55
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Han är bara för juvlamizzig! Är hoppgungan ny? kr

2009-01-05 @ 08:44:45
Postat av: Marie ~ Williams Mamma ♥

fin bloggen blev emma =) supernajs!

2009-01-05 @ 22:27:12
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Angelica och Anthon

Vad fin din blogg har blivit =)

2009-01-05 @ 22:30:42
Postat av: Mamma Jessica

Va fint du gjort det :)

2009-01-05 @ 23:11:59
URL: http://jessicanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0