Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Tisdag 6 Januari

Tjena hallå ute i stugorna!

Nu är vi mätta och goa här hemma. Har precis lagat till bankad kyckling med en otrolig god hemmagjort röra i och bacon runt om och så heldinkel till. =) Det blev mycket bättre och godare än vad jag trott =).

Jag har varit ute på överby med Amelie och Hugo idag. Melvin fick ju som sagt stanna hemma med pappa och tacka gudarna för det. =). Hittade ju Jessicas present och ett par byxor till Melvin, men inget mer.
Sen åkte vi och hämtade upp Sandra för att åka till Jessica på en fika. Blev en väldigt snabb fika hos dom idag. Men vi är ju ganska så bra på att dra ut på tiden i vanliga fall så någon gång måste det ju bli en snabbfika =) Hihi!

Nu ska jag, Robban och Melvin ut på en liten promenad och kanske köpa med oss en liten godispåse hem, det är ju en otroligt bra film på tv:n idag, Drömkåken! =) Den är suverän. Haha.
Ps: Kikade precis ut och ser att det spöregnar så det blir tyvärr inget godis eller promenad =) DS

Melvin har ju börjat gå när man håller honom i händerna men nu går han jätte fort och man behöver knappt hålla i honom nu, bara han får hålla i våra fingrar så går han. Han kommer nog inte bli en krypare utan han kommer nog bli som sin mamma, gå med en gång =).

Tjingeling på er

Min nyvakna grabb! Notera hans trötthetspåsar under ögonen. =)


Myser lite i mamma och pappas säng


Melvin fick äntligen sina babyblå mjukisbyxor =)

Kommentarer
Postat av: Marie ~ Williams Mamma ♥

Aaaw sötfisen =) så underbart rosiga kinder han har =)

2009-01-06 @ 20:13:40
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Mormor Lisa

GRATTIS TILL NYA BLOGGSIDAN DEN ÄR JÄTTEFIN.

DET ÄR MER ÄN NÄSAN SOM ÄR LIK MELVINS MAMMA. GUD SÅÅÅÅ SÖT HAN ÄR O SÅ LIK SIN MAMMA. DET ÄR NÄSTAN SÅ MAN SER DIG NÄR JAG TITTAR PÅ HONOM.

KRAM TILL ER ALLA

2009-01-06 @ 20:36:50
Postat av: anna

hej på dig.. va superfin din blogg har blivt.. ååååhhh så söt han är.. ska bli kul att ses snart..=) ha de fint kram kram

2009-01-06 @ 21:17:13
URL: http://famaskhemwahlgren.blogg.se/
Postat av: Syster/Moster Johanna

gud vad sött .. Det rosa täcket gav bilden lite mera kärlek. =)) han är så underbart fin =))

2009-01-06 @ 21:35:28
URL: http://meller.blogg.se/
Postat av: Amelie

Emma.... Vems dator har du skrivit på... Någon har skickat ett anonymt meddelande till mig från samma ip som du skickade till mig idag :P Men de va ju inte ditt. HAHA Jag hatar när jag inte vet vem det är :P

2009-01-06 @ 22:36:26
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0