Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Torsdag 8 januari

Tjena hallå!

Har inte riktigt haft tid till bloggen idag, Melvin har varit jätte sällskapsjuk =) Vi har myst och lekt hela dagen. Han är ju bara såå goo!

Imrgon ska vi iväg och kika på mamma när hon tar examen och även fira henne lite =) Det ska bli roligt och jag är så glad för hennes skull att hon äntligen är färdig.

I helgen har jag tänkt städa ut julen. Och så ska jag även köpa lite nya gardiner som jag kan sätta upp. Tråkigt att behöva sätta upp våra gamla, fula gardiner. Men så ska vi ju faktiskt till ullared om ca 1 månad och där vet jag at dom har massa fina gardiner. =) Så vi får väl se.

Nu sover Melvin så gott i soffan och jag sitter brevid och kikar på desperate housewife.

Pausen är visst slut nu.
Tjena hej!

Sötnosen softar i gungan


Kommentarer
Postat av: Syster/Moster Johanna

synd att jag inte kan gå med på mammas avslutning..

hade sett fram i mot det. jag hade läst en av länkarna . men herre gud, att vara så små och få en sån fel ide ändå. smarta barn . =P

2009-01-08 @ 15:26:00
URL: http://meller.blogg.se/
Postat av: Anonym

neee jag har gått mot mina principer.. kanske funkar bättre denna gången.. ! jag hitta ngt som hette quicstart.. som är nutrilette.. shake till frukkost .buljon t mellis , bars t luch , bjuong t mell, sen typ nång varmt soppa eller pasta till kv. o sen en dessert. o de e 808 kcal om dagen . såå vi får väl se...

de känns rätt bra... hoppas de funkar förra ggn typ direkt efter förloss. gick jag typ ner .0.5 kg..

sååå skam den som ger sig.. har gått ner 7 kg på viktklubb.. som jag hållt nästan utan ett som jag gått upp under julen .=/ men men .. så är de..

jag kollade runt i går där finns fina gardiner på jotex, ellos.. =) men ullared är bäst.. så kul .ska också åka dit i mars innan jag börjar jobba på riktigt=) ha de fint kram

2009-01-08 @ 17:25:52
URL: http://famaskhemwahlgren.blogg.se/
Postat av: annna

gött gu va roligt... jag älskar ullared de e min favvis affär..

jo .. man ska ju inte vara för smal i heller.. som om de skujlle hända mig.. hehe not..

25 kg har jag som ska bort.. så där finns ju lite att ta av om man säger så.. Suck*

kram ..

2009-01-08 @ 19:32:31
URL: http://famaskhemwahlgren.blogg.se/
Postat av: Amelie

Haha pinsamt å åka uppochner halvnaken i en lift :D

2009-01-08 @ 19:40:13
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Emily ♥♥

Åh vilka fina jag får av dig =) Tack, jag försöker kämpa på!!

Hehe nej det är inte alls fint nu, jag bara provade mig runt och sen orka jag inte mer. Ger snart upp det där med snygg blogg :D Haha, hoppas eran magsjuka gett med sig.. Kram

2009-01-08 @ 20:59:34
URL: http://emsiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0