Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Hej hej!

En snabb uppdatering bara =)
Varken hinner eller orkar med nu.

Men denna veckan sover vi i Velanda hos svärföräldrarna. Dom är nämnligen på Gotland och då skulle vi passa deras ställe så länge =). Mysigt värre. Men på dagarna är vi enbart i den nya lägenheten och grejar. Vi har fått målat alla tak, dragit tapeter, spacklat och slipat i 3 rum och målat lister i 3 rum. Sen har Robban kommit en bra bit med badrummet. Och idag tog vi till och med lite hjälp. Robbans kompis och hans lillebror hjälper honom nu ikväll. Lillebrodern är ju kaklare. Hihi! Men annars har vi gjort allt själva och kommer fixa det mesta själva också. Och jag måste ju berömma våran lilla älskling som är så duktig medans vi grejar. Han lixom går runt och leker för sig själv och är inte alls ivägen, men han är allt lite nyfiken på vad vi håller på med men då sätter han sig brevid och kikar på en =). Ja han är helt enkelt väldig duktig. Men nästa helg ska han åka med tant Johanna och farbror Markus ut till kusten så mamma och pappa får greja en hel helg. Och då kommer vi få gjort mycket =) Då ska faktiskt JAG tapetsera OCH lägga golv...Japp, trot eller ej men det ska jag...

Och Melvin har lärt sig att flörta, hur söt som helst =). Och han har även lärt sig att peka och säga där och det tycker han är jätte skoj så det gör han typ jämt. Haha han är sååå söt, min älskling. =) Sen kommer sjunde tanden upp, men inget vi märkt av sådär jätte mycket.

Inatt kan jag säga var en riktigt jädrans jobbig natt. Melvin somnade vid 8 tiden och sen vaknade han vid 00 och var hur pigg som helst och ville inte alls sova. Blev hysterisk när vi la honom ner igen. Så vi tog upp honom och la honom mellan oss men då ville han ju bara busa så ner i hans säng igen och efter 1,5 timme somnar han äntligen om. MEN han vaknar kl 05 igen och vill verkligen inte somna om. Så dår var det för familjen Andersson att kliva upp. Och vid 7 tiden åkte vi till lägenheten för då kunde vi ju lika gärna börja greja tidigt. =) Men inatt hoppas jag att han sover mycket bättre, för jag är trött idag.

Nä nu hinner jag inte mer. Ska in i duschen en snabbis innan det bär av till Velanda igen!
Hörs snart igen!
Kraaaam


Kommentarer
Postat av: Kajsa & Harry

Det ska bli spännande att se när det är färdigt!!!

2009-07-06 @ 08:11:40
URL: http://kajsahjelm.blogg.se/
Postat av: Amelie

Va duktig han är! Som låter er grejja. =)

Ska bli jättekul och se hur det blir i ert nya hem =)

2009-07-06 @ 12:14:14
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: mormor Lisa

Herregud vad duktiga ni är o vad snabbt ni jobbar.Du kommer klara både tapetsering o golv jättefint, tänk på att du har medärvda anlag från DIN mormor.:-)) Kram

2009-07-06 @ 13:46:03
URL: http://emmaaronsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0