Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Jaha, de va de!!!!

Ja nu är det bara 2 månader kvar och sen är jag varslad!!!!!
Jag är en utav alla undersköterskorna inom kommunen som fått lämna sitt jobb!...
Även om jag inte trivdes med mitt jobb så var det ju iaf ett jobb. Men arbetsmarknaden, Here i come...

Så jävla dålig stil av min chef. Jag pratade med henne senast imorse och då nämnde hon ingenting överhuvudtaget. Pratade även med kommunen i förrgår och då sa vi att dom skulle skicka mig mitt nya schema men istället kommer pappret om att jag nu är varslad.

Allt blev så komplicerat nu. Vart ska jag söka? Inte en stor chans att man får jobb i dessa tider ju. Det är ju verkligen tur att man har en man som tjänar riktigt bra.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är förjäkligt rent ut sagt! Men det är också kommunen i ett nötskal! Sök jobb hos privat arbetsgivare i stället. Jag jobbade åt JAG som personlig assistent och de var superbra som arbetsgivare! Titta efter lediga jobb på JAG.se(tror jag att det är iaf, annars sök på JAG)

2009-07-23 @ 10:04:55
URL: http://www.metrobloggen.se/emsfort
Postat av: Marie

Så jävla dålig stil av dom att dom inte förvarnade dig alls på nåt sätt..

2009-07-23 @ 11:22:17
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0