Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Torsdag 16e Juli

God kväll!
Nu är det fallens dagar i Trollhättan =), (tänkte bara uppdatera er om det) hehe!

Idag så har vi varit på sjukhuset igen. Men innan vi åkte dit så var vi tvugna att ta ett kisse prov på Melvin och de, mina kära vänner var inte en hit! Det tog oss ca 3,5 timme att få. Vi hade suttit i ca 1,5 timme när vi skulle byta position och ställer då ner honom jätte snabbt på golvet och tro på fan att han ställde sig och kissade. Vi missade alla droppar så då var det bara till att börja om. Men sen när det väl kom så kom det en rejäl skvätt

När vi kom till barnavdelningen så berättade dom att vi skulle på röntgen idag för att kolla njurarna. Dom ville påskynda den processen för att utesluta det. Och röntgen visade ingenting, alltså var det jätte fina njurar =).

Sen kom läkaren och då berättade jag att jag tyckte Melvin blivit lite mer stabilare och hans matlust har kommit tillbaka lite mer. Så då skulle vi avvakta ytterligare och se för dom ville inte dra igång större undersökningar på en sån go och glad kille =) Och vi var bara glad att få komma hem. Men det är ju fortfarande på permission. Så imorgon ska vi ha telefon kontakt och då tror jag vi kommer bli utskrivna. =D. Men det som är skönast är ju att min prins mår bättre. =) Yeees äntligen. Och renoveringen har änna kommit långt bort men min underbara sambo har varit där så mycket han bara kunnat och fått gjort en hel det (tror jag) haha.

Imorgon (om Melvin är bättre) ska vi lämna honom till farmor och farfar så jag och Robban kan åka och handla tapeter, klister, fog, och lite annat som behövs. Sen ska vi grejja i lägenheten så mycket som möjligt. Är bara glad så länge mtt jobb inte ringer in mig. Men imorgon ska jag ringa och kolla vad dom håller på med, varför dom inte hört av sig eller skickat schema.

Vi ska även åka och beställa lite vitvaror någon dag. Allt ska ju bytas. =) Så härligt med nytt och frächt.

Snart ska jag ställa mig och steka mig och Robban varsin burgare som vi kan smaska på när han kommit hem. =) Mumma!!!

Ha en fin kväll!
ps: vet att det är dåligt med bilder men vi har inte haft tid eller batterier, men ändring på det NU! ds

Kommentarer
Postat av: Mormor Lisa

Vad skönt att Melvin verkar att bli bättre. Det kanske var pennicilinet i alla fall. Kram

2009-07-17 @ 00:21:53
URL: http://emmaaronsson
Postat av: Moster Lena

Gott att han är på bättringsvägen, hoppas att det håller i sig. Tänker på er. Kram

2009-07-17 @ 07:55:55
Postat av: lisa

Hur har ni råd med all renovering? Kul att se eran son på bättringsvägen. kram

2009-07-17 @ 08:14:36
Postat av: Amelie

Skönt att det är bättre med Melvin!

Inte för allt i världen vill jag skrämma upp er nu när han är bättre men jag satt och pratade med en vän idag att det är så tråkigt att en kompis barn (melvin) blitt så dålig. Hon frågade om ni har kollat hjärnhinneinflamation? Det är ju bra om man upptäcker det i tid isf. Men jag vet inte riktigt symptomen på de, kanske du vet? puss puss <3 Tänker på er.

2009-07-17 @ 13:26:03
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0