Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Åhh....

..vad sur jag blir. Fick ett sms av Jessica som också skulle hämta ut deras 1 års kort på Tuva idag men när dom kommit dit säger dom att deras maskin varit sönder och då har dom inte hunnit få kortena färdiga. Så dom skulle ringa alla när dom var klara istället. Åh  åh åh...Då kommer dom ju inte kunna visas upp på 1 års kalaset...Nä fy för dom och dålig stil av dom att inte ens ringa och tala om att det blir försenat...Nä nu är jag besviken!!

Ja nu har iaf mitt hår torkat och det är absolut skillnat på sidorna. Ena sidan har inga lockar alls och andra har massor. Så imorgon skulle Johanna komma över hit och hjälpa mig att sätta i nytt. =) Tacka snälla du. Då kommer det säkert bli super bra. Hoppas bara att håret inte trillar av, haha!!

Ja, annars så har dagen varit ganska lugnt. Inte hänt alls mycket. Melvin sover just för tillfället och Robban är hemma om ca 1 timme. Vette tusan va vi ska hitta på då. Är faktiskt lite sugen på kines mat. Så det kanske det får bli idag =)

Nu ska jag fortsätta kika på The 70´s show.
Hej svejs

Sidan UTAN lockar


Sidan MED lockar
STOR SKILLNAD (iaf i verkligheten)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var en jäkla skillnad. Undra hur de kan bli så?!

ja, hoppas du inte blir flintis ;)

2009-06-11 @ 19:01:23
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Emilia

Det va fint med lockar.. Synd att det blev ojämt bara...

2009-06-11 @ 19:31:26
URL: http://karlssongunnarsson.blogg.se/
Postat av: Marie

Fin du va med lockar, ovant att se dig så men du passar i det. Hoppas ni får bukt med andra sidan också :)

2009-06-11 @ 20:51:02
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Martina

Hejsan!

Va kul att du tittar in:) hihi jo jag ska ju bli 2 barns mamma:) känns riktigt spännade:D

Annars är de bara bra med oss:)

Själva?

Va trist de där med korten:(



kram

2009-06-11 @ 20:54:32
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Mormor/Mamma

Det var riktigt dålig stil utav fotoaffären :( Du får säga till dem att ge er ett billigare pris som kompensation.

Vågar du försöka en gång till med sidan utan lockar? Puss och kram

2009-06-12 @ 00:08:30
Postat av: Kajsa & Harry

Du passar grymt bra i lockar i alla fall!! Hoppas du får ordning på det!!

2009-06-12 @ 08:27:41
URL: http://kajsahjelm.blogg.se/
Postat av: Linda Wiktorsson

Hej hej! Hittade din blogg genom famijeliv, är också ung mamma från Trollhättan så det är roligt att läsa någon annans blogg som är i samma situation =) Jag skrattade så när jag läste ditt inlägg om Claes Atelje! Samma sak hände nämligen oss med, när vi kom och skulle hämta ut korten sa dom att maskinen var trasig och att de skulle höra av sig när korten var färdiga..! Vi var redan lite skeptiska då, men nu kan man ju verkligen börja undra om dom har någon maskin i huvud taget !??? Tråkigt när man ser fram emot att hämta sina kort på sin lilla guldklimp! Och du, det där med att ge honom mat någon gång ibland på natten är ju ingen fara, klart att han inte ska ligga ledsen..! Jag tror man får ta allt med en nypa salt vad dom säger på BVC, vi har också en "BVC-tant" som sagt väldigt många konstiga saker sedan vi fick Oliver..! Så mitt tips är att ge honom mat, då blir ju både han och ni nöjda =) Ha det bra! / Linda

2009-06-12 @ 12:21:47
URL: http://lindawiktorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0