Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Fredag!! =)

God morgon, god morgon!!
Och just de ja,
R.I.P Michel Jackson, ursch va hemskt det är när en människa är tvungen att lämna jorden alldeles för tidigt!

Hoppas ni sovit gott?
Här har jag fått sova litegranna iaf. Melvin ville bara ha uppmärksamhet och en flaska välling kl 4 imorse sen sov han vidare till halv 8. Tyvärr vaknade jag av en jädrans mensvärk som hette duga. Trodde helt allvarligt att jag skulle avlida. Mycket värre än värkarna man hade på förlossningen. Så en alvedon och 3 timmar senare så är det ganska okej, men jag kommer få leva på alvedon hela dagen annars fungerar jag inte som människa. Tror det kan ha och göra med mitt onda i livmodern. För det som dom tror att det kan vara har även "stark mensvärk" som symptom. Jaja det visar sig med tiden. Vi hade ju tänkt åka till Uddevalla och bada med Jessica och Amelie idag men det kan jag tyvärr inte göra då. Men det kommer fler tillfällen =)

Igår var vi ute några timmar i öresjö och badade med Kajsa, Jessica, Sandra, Amelie och barnen. Hur mysigt som helst. Men det blir ju inte som det var innan man hade barn och kunde sitta och sola för nu är man tvungen att springa runt efter barnen, stoppa handen som är full i sand och påväg in i munnen, leka i sanden eller bada i iskallt vatten . Men skoj var det. Och vi fick även testat Melvins nya badring som vi var och köpte, super bra grej. Och så stabil! Melvin tyckte nog det var lite kallt men han gillade att bada. =) Jag brände mig på ryggen igår också så nu får den vila litegranna.

Och vi fick även reda på att vi kan få nyckeln till våran nya lägenhet redan på lördag =) JIPPIII..Så på lördag ska vi flytta över alla renoveringsgrejer vi har här hemma och det vi ska köpa i helgen. =) Åh va roligt, ÄNTLIGEN!!!

Nä nu ska jag passa på och dricka lite kaffe, Melvin sover och har gjort ett tag så nu får jag allt sätta fart =)
Hej så länge

Min badkille! Gott med fika efter ett kallt dopp

Kommentarer
Postat av: Amelie

Hehe det verkar som om alla brände sig på ryggen igår ;)

2009-06-26 @ 11:37:29
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Sandra

Brände mig på axlarna igår med. Aj aj

2009-06-26 @ 11:54:02
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Marie

Ja det va inget roligt att uppleva.. Fy!

2009-06-26 @ 20:40:53
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Mormor Lisa

Melvin är så go så man vill bara krama om honom. Kram

2009-06-26 @ 23:52:15
URL: http://emmaaronsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0