Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Tisdag idag

Och fortfarande toppen väder ute. Tyvärr har jag inte riktigt orken att hitta på något särskillt idag. Eller jo nu ljög jag, haha! Idag ska vi ju faktiskt traska iväg till BVC för Melvins 1 års spruta och efter det kommer min mamma hit och passar Melvin någon timme. För min chef ringde igår och ville att jag skulle  träffa en brukare som jag kanske skulle få jobb hos. Så vi får väl hoppas att det är en trevlig prick. Ung var denne iaf. Så den 14 Juli är Emma Aronsson tillbaka till jobbet. =(

Ursch nu på sistone är jag så himlans trött alltså, man tycker ju att jag borde ha vant mig vid lite sömn men icke då. Men jag tycker ju att Melvin är mycket gnällig just nu men jag har så svårt att veta om han har ont någonstans (iaf nu). Annars brukar jag ju ha rätt stor koll på vad det kan vara. Och på nätterna när han vaknar så är det olika om han är ledsen eller bara pratsjuk. Inatt vaknade han t ex och låg länge och bara tjöta och grina lite emellanåt bara. Så fick han mat och somnade om. Men jag tänkte jag skulle höra med den knäppa BVC tanten idag och kolla av lite. Får se om hon har något vettigt svar.

Nä nu har jag inte så mycket mer att säga. Får väl se om jag skriver mer senare istället =)
Kram

Ut på balkongen
Ursch i bakrunden ser man flyttlådor och jag hatar att leva bland det. Tur man snart ska flytta!!



Kommentarer
Postat av: Johanna

knäppa BVC tanten? varför är hon så knäpp? =P

2009-06-23 @ 10:04:41
URL: http://meller.blogg.se/
Postat av: Mormor/Mamma

Hahaha det är tur han är så duktig att han hjälper sin mamma med packningen :) Puss och kram

2009-06-23 @ 17:57:16
Postat av: amelie

Vilken tid ska ni fika imgn då? och vart f-n ligger lunnen? Jag ska jobba imgn men om ni prickar fikar mellan 10 och 15 så kommer jag gärna och fikar lite med er =) Du kan väl skicka ett sms för jag kommer nog inte in på bloggen mer innan imgn :P puss på dig!

2009-06-23 @ 18:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0