Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Fredag!

Och inget underbart väder ute idag. När ska det egentligen bli vår??!!
Just nu ligger det massa snö på marken och inget roligt att titta ut alls.

Mamma ringde förut och berättade att hon inte kunde fika idag så vi får ta det en annan dag. Hoppas hon kryar på sig!
Så jag och Melvin ska bara vara hemma idag och ut på promenad vill jag absolut inte gå. Man blir bara blöt och kall.

Melvin och jag har precis tagit ett gott långt busbad och nu ligger han och sover gott. Vet inte om jag ska lägga mig och sova eller om jag ska lägga mig och kolla på film i sängen istället. Jag blir bara tröttare av att somna och sen få gå upp om 1 timme igen.

Inatt sov han faktiskt nästan hela natten. Fast han vaknade ju någon gång och gnydde men han somnade om igen utan mat någongång =). Men sen ville han ju upp kl halv 7 men det ville inte mamma. Så han fick snällt sitta i sin säng och leka. Men om jag ska vara ärligt tror jag han somnade en stund också för sen vaknade jag kl 9 av att han pratade med sig själv =) Sötunge!

Ja mer har inte hunnit hända idag så jag får väl uppdatera lite senare igen =)
Hej svejs

Min badpojk



Kommentarer
Postat av: Emily ♥♥

Åh tack så mycket, är superglad just nu :-)

Hihi sååååå söt han är i lille rocken! DÖR

Hoppas ni får en bra helg. KRAMAR

2009-03-27 @ 14:49:14
URL: http://emsiss.blogg.se/
Postat av: Mormor Lisa

HERREGUD. VAR SKA DET SLUTA. HAN BLIR JU BARA CHARMIGARE O CHARMIGARE FÖR VARJE DAG.

KRAM

2009-03-27 @ 18:04:03
URL: http://emmaaronsson
Postat av: Mormor/Mamma

Han är så otroligt gullig och helt underbart söt :) Säger ju att han kommer inte få det lätt med alla flickor som kommer hänga honom i hasorna :) Puss och kram älskar er.

2009-03-28 @ 01:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0