Emma

Mamma till världens finaste pojkar <3

Fredag morgon

God morgon!

Inatt har Melvin sovit hela natten, nonstop. Gud va skönt det var. Till och med så att jag vaknade före honom (5 minuter iaf) haha. Men det är så himla skönt att inte behöva vakna av att han gnäller i sängen.

Så nu sitter jag här vid datorn och dricker en kopp te, för min hals, medans Melvin springer runt i gåstolen och gapar. Haha hoppas han inte väcker pappsen. Men det är ändå dags för honom att stiga upp snart för jag blir hämtad halv 10. =)

Sen kommer Robban och möter mig på Näl för vi ska ut till överby och kika. Hm jag måste egentligen ta med mig Näls barnstol idag men om Robban kommer med den sen kan vi ta det då. Så slipper jag släpa med mig den nu.Då får man ju även 100 kr tillbaka och det blir super. För jackan jag hittade till Melvin igår var nämnligen 100 kr dyrare än dom andra vi tittat på men då får vi ju dom 100 kr från Näl och dom hade vi ju inte haft ändå. Ja gud så bra..haha

Nä nu får jag nog skynda mig (som jag brukar få göra när jag ska möta Jessica och Tuva) haha konstigt va?? Hihi! Jag är en segis helt enkelt!

Skriver mer sen!
Hej


Slänger in en bild på min underbara så ni inte glömmer honom =)


Kommentarer
Postat av: anna

jasså ja just de ni va ju i ullared.. roligt.. jag vill också dit.. får bli när vi ska upp nästa gngn kanske=)



va roligt.. dom e för söta dom små... när dom tar sig fram.. inte en sekund med lugn o ro...=)

2009-03-06 @ 09:02:04
URL: http://famaskhemwahlgren.blogg.se/
Postat av: Marie

ja williams kusin lånade den i oktober och skulle ha den EN helg, och sen dess har vi inte sett röken av den, har både ringt och sms:at han men han svarar inte! Så jag vet inte hur vi ska göra för att få den tillbaka...

2009-03-06 @ 09:32:41
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Julia

Ja det tycker jag absolut att ni ska göra! =) Med mig är det bara bra. Hur är det med er? Söt Melwin är ;)Kram

2009-03-06 @ 13:36:25
URL: http://bullenylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0